Ga naar inhoud


FAKE NEWS !!!! OPGELET DATAVERLIES


Jan Ambers

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik wist van het bestaan nog niet af, maa ben zelf bedrogen! Verlies van data dreigt

USBsticks en SSD worden aangeboden tegen redelijke tot zotte prijzen en een 2.2Tb  USB-stick van 2.2Tb is maar 16...64Gb groot 

testproramma ==>  validrive.exe  FREEWARE te vinden op: https://www.grc.com    e.a.

Suk6 en wees niet zo dom/gierig als ik  !!!

Waar is die extra verloren data heen?

aangepast door Jan Ambers
Link naar reactie
Delen op andere sites


Mijn kameraad is ook gevangen cq. Bedrogen geweest.

Hij had een van 7 Tb, en krijg er geen enkele partitie op van 7 gb. En tergend traag.

Ik weer niet of het waar is, maar ik heb eens gelezen, dat ze micro sd kaartjes gebruiken.

En memory stick van die goedkope hetzelfde, na 2 weken kapot.

Heb hier ook zo'n micro sd kaartjes liggen aan lage prijs, of deze zullen gaan en of ze lang gaan meegaan. 

Voortaan, koop ik memorystick van een bekend merk.

Want er is veel bron daarvan op de markt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Jan Ambers zei:

Djt js oplichting

 

Daar heb je toch wel een beetje om gevraagd. Wat heb je voor die stick betaald?

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker besteld in China?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Jan Ambers zei:

Ik wist van het bestaan nog niet af, maa ben zelf bedrogen! Verlies van data dreigt

USBsticks en SSD worden aangeboden tegen redelijke tot zotte prijzen en een 2.2Tb  USB-stick van 2.2Tb is maar 16...64Gb groot 

testproramma ==>  validrive.exe  FREEWARE te vinden op: https://www.grc.com    e.a.

Suk6 en wees niet zo dom/gierig als ik  !!!

Waar is die extra verloren data heen?

 

je had hem toch opnieuw geformatteerd niet?

van EXFAT naar FAT32, dat zal de reden zijn!

Fortunate Son

Creedence Clearwater Revival

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Een maagdelijke USBstick van 2Tb heeft bij de meeste progr 1.9 tot 2.1 Tb geheugen, maar blijkt rap "vol"er is een nand geprog boodschap opgeslagen en met de meeste progr geeft de stick 2.1Tb als opslagplaats aan, wil je de stick "ontmaskeren" dan heb je een spec progr nodig

Hier te vinden:   https://www.grc.com onder de naam  Validrive.exe, is gratis freeware

Als je chineese geheugen sticks heeft, test ze!!!

Nog een testprog

 

https://files1.majorgeeks.com      ===>>>   FAKEFLASHTEST_v1.1.2.zip       datadestructive test   <<<<=====

aangepast door Jan Ambers
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sticks en SD kaarten met verkeerd opgave van capaciteit worden gelukkig steeds minder vaak verkocht. Jaren gelden was dat heel erg bij buitenlandse (vooral Chinese) webwinkels.

Zelf ook ooit een 520 GB SD card gekocht voor een prijs waarvoor je hooguit een 32 GB SD card van een goed merk kon kopen.. Ik vertrouwde het niet maar voor die paar euro het risico genomen. Inderdaad nepper want hij was maar 32 GB, ik gebruik hem voor muziek in mij auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 uur geleden, Mojo zei:

Maar wat nou FAKE NEWS!!!

 

 

De titel is mij ook niet duidelijk, of Jan hier nu fake nieuws heeft gebracht?

 

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nep usb capaciteit is niets nieuws, dat bestaat al jaren.

Te koop bij malafide webshops.

 

Het aloude credo, wilt u iets goeds of iets goedkoop!

 

Achteraf testen gaat ook niet helpen, dan ben je je geld al kwijt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, ceesv zei:

Nep usb capaciteit is niets nieuws, dat bestaat al jaren.

Te koop bij malafide webshops.

 

Het aloude credo, wilt u iets goeds of iets goedkoop!

 

Achteraf testen gaat ook niet helpen, dan ben je je geld al kwijt.

De portable mp3 player had ik niet online gekocht maar bij een hele grote electronica winkel die iedereen kent, werd verkocht als 1GB en dat gaf de player ook aan maar toen na een foutje moest de boel geformateerd worden toen bleek het maar 250MB ruimte te zijn. En nee dat ding was niet goedkoop.

 

Met SSD´s bestellen heb ik gelukkig nog niets vreemds meegemaakt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...