Ga naar inhoud


Ziggo beperkt DVB-C met uitfaseren van zenders


Miauw

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Wat heeft een Sonos box te maken met het onderwerp?

 

Het gaat hier over Ziggo beperkt DVB-C met uitfaseren van zenders

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, Miauw zei:

 

Mijn moeder heeft twee Xenos boxen wat alleen via haar mobiele telefoon van zender te wisselen is, maar eenmaal de deur uit, kan via de knoppen van een box alleen hard, zacht, aan en uit bediend worden, dat is echter weer een andere app.

 

Ik ben niet zo gek op apparatuur die van een mobiele telefoon afhankelijk is.

 

Dan een Google TV dongle of Google Streamer of een ander Android kastje die je op de HDMI van de receiver kan aansluiten, echter voor de bediening heb je dan weer de TV nodig....

Om welke radiozenders gaat het eigenlijk?

Een oude Humax kan je ook voor alleen radio gebruiken bijv. Of de Quantis QE 317. Op de bekendste advertentiesite staan ze al vanaf €25.

 

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb inmiddels diverse Humax ontvangers staan, dit is alleen voor de kabel en in mijn gebied, voor Ziggo bedoeld, op dit moment zit ik op ODIDO met apart TV-kastje, helaas zonder glasvezel aansluiting voor de stereo die dit wel heeft.

 

Of mijn kabel afgesloten wordt weet ik niet, ik heb (nog) wel signaal, dan kan ik zolang het duurt een Humax ontvanger voor radio aansluiten, die heeft de glasvezel verbinding voor naar de stereo wel.

 

Gezien hoe Ziggo bezig is, denk ik dat de SD-TV zenders er uit gaan die gecodeerd in HDTV aangeboden worden, dan hoeven ze ook niet steeds in de straatkasten te zijn, dat scheelt weer monteurs kosten.

 

aangepast door Miauw

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...