krisv Geplaatst: 1 juni Geplaatst: 1 juni Gegroet, Na een nieuwe zenderlijst opgehaald te hebben kan ik mijn 'provider' TV Vlaanderen (ook niet binnen M7 group - zie bijlage) niet meer terugvinden. Fastscan TV vlaanderen lukt dus niet meer. Ben totaal geen expert; zie ik iets over het hoofd ? alvast dank. IMG_20240601_172849218_HDR.pdf IMG_20240601_172830332_HDR.pdf
Frans B Geplaatst: 2 juni Geplaatst: 2 juni Ik denk dat je geen astra 23,5 ontvangt. De fastscan wordt vaak nog van de astra1 op 19,2° ingeladen. Of tuner configuratie is fout. System Administrator (niet van deze site)
krisv Geplaatst: 2 juni Auteur Geplaatst: 2 juni alle zenders van 23,5 zijn beschikbaar; echter niet in de volgorde + benaming TV vlaanderen. poort A = 23,5 poort B = 19,2 in het verleden nooit problemen met deze configuratie gehad
Oplossing Frans B Geplaatst: 2 juni Oplossing Geplaatst: 2 juni Standaard is 19,2 poort A en 23,5 poort B. Maar dat kan bij je installatie natuurlijk anders zijn. Hoe oud is je image? Je kan op deze oude receiver makkelijk openPli 9 installeren. System Administrator (niet van deze site)
krisv Geplaatst: 2 juni Auteur Geplaatst: 2 juni Dag Frans, gezien ik met de ontvanger nooit problemen ondervond kan ik me niet herinneren dat het image werd aangepast. Ontvanger is intussen meer dan 10 jaar oud 😉 Kan je kort toelichten welke meerwaarde een pli-update biedt ? Zou het euvel hiermee opgelost zijn ?
Frans B Geplaatst: 2 juni Geplaatst: 2 juni met een update wordt vanalles gedaan. dus ook de fastscan list System Administrator (niet van deze site)
krisv Geplaatst: 2 juni Auteur Geplaatst: 2 juni moet ik dan gaan voor open pli 9 ? Ben met updates beetje argwanend mbt stabiliteit. Als ik vooraf backup neem van huidige config. vermoed ik dat ik ook de pli naar vorige versie kan herstellen ?
Moderator ceesv Geplaatst: 3 juni Moderator Geplaatst: 3 juni Wanneer er nu een fout in je configuratie zit wordt die bij een nieuw image weer terug gezet. Na 10 jaar zou ik alles vers onstellen bij een image update. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen