Ga naar inhoud


geen fastscan op et 9000


krisv
Ga naar oplossing Opgelost door Frans B,

Aanbevolen berichten


alle zenders van 23,5 zijn beschikbaar; echter niet in de volgorde + benaming TV vlaanderen.

poort A  = 23,5

poort B = 19,2

in het verleden nooit problemen met deze configuratie gehad

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

Standaard is 19,2 poort A en 23,5 poort B. Maar dat kan bij je installatie natuurlijk anders zijn.

Hoe oud is je image? Je kan op deze oude receiver makkelijk openPli 9 installeren.

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Frans, gezien ik met de ontvanger nooit problemen ondervond kan ik me niet herinneren dat het image werd aangepast. Ontvanger is intussen meer dan 10 jaar oud 😉

Kan je kort toelichten welke meerwaarde een pli-update biedt ? Zou het euvel hiermee opgelost zijn ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

moet ik dan gaan voor open pli 9 ? Ben met updates beetje argwanend mbt stabiliteit. Als ik vooraf backup neem van huidige config. vermoed ik dat ik ook de pli naar vorige versie kan herstellen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer er nu een fout in je configuratie zit wordt die bij een nieuw image weer terug gezet.

Na 10 jaar zou ik alles vers onstellen bij een image update.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...