Ga naar inhoud


Vu+ Tuner Dual 2 x DVB-T2 werkt niet meer


Aanbevolen berichten

hallo, mijn Vu+ Tuner Dual 2 x DVB-T2 in mijn vu ultimo 4k werkt niet meer , eerst was inwendige tuner b al gedeactiveerd .elke keer als ik die opnieuw had geinstalleerd en ik de vu weer uit had gezet en weer aan was die weer gedeactiveerd, nu doet hij het volgende het signaal op kanaal 22 is 100 procent maar geen ontvangst zenders, als ik  opnieuw ga zoeken komt dit in het beeld . zie bijlage, ik heb ook even een foto van de tuner bijgevoegd, alvast bedankt voor de moeite.

+

0.jpg

dual.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je moet nadat je iets hebt geconfigureerd in het image/firmware van de ULTIMO4K officieel afsluiten via het menu en niet door zomaar de aan uit knop te gebruiken, want dan slaat hij die instellingen niet op.

Als je dat wel deed, kan het zijn dat je de tuner prioriteit niet correct hebt staan in je instellingen DVB T/C/S

Runnin' With The Devil

Van Halen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor je afsluit via menu moet je wel ff opslaan om het te bewaren.Zoals tonski zegt ff alle info geven

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...