Jan Ambers Geplaatst: 7 juni Geplaatst: 7 juni (aangepast) Tot het tandwiel OK, maar de app/programmas vind ik niet, dus ook ddgo Ik ben wel administrator 7 juni aangepast door Jan Ambers
Moderator ceesv Geplaatst: 7 juni Moderator Geplaatst: 7 juni Programma wissen? Uitleg staat op internet. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
jeevanhoof Geplaatst: 7 juni Geplaatst: 7 juni Bij Windows heten de programma's tegenwoordig apps. Dus via het configuratiescherm naar de apps en vervolgens apps verwijderen. Mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Oplossing Satterdam Geplaatst: 10 juni Oplossing Geplaatst: 10 juni (aangepast) Download Revo Uninstaller . daar mee kan je programma's tot de laatste sporen verwijderen. 10 juni aangepast door Satterdam
Mojo Geplaatst: 10 juni Geplaatst: 10 juni Op 7-6-2024 om 18:58, Jan Ambers zei: Tot het tandwiel OK, maar de app/programmas vind ik niet, dus ook ddgo Ik ben wel administrator In jouw geval: PC uitzetten en weggooien. Je hebt duidelijk geen feeling of idee waar je mee bezig bent. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Penthe Geplaatst: 10 juni Geplaatst: 10 juni (aangepast) DuckDuckGo is een zoek machine, dus of zoek machine veranderen in je browser of de DuckDuckGo browser verwijderen. In ieder geval kan DuckDuckGo helemaal geen kwaad. 10 juni aangepast door Penthe 2
simp Geplaatst: 12 juni Geplaatst: 12 juni Op 10-6-2024 om 21:47, Mojo zei: In jouw geval: PC uitzetten en weggooien. Je hebt duidelijk geen feeling of idee waar je mee bezig bent. Dat meen je niet🤓
simp Geplaatst: 12 juni Geplaatst: 12 juni Op 10-6-2024 om 23:22, Penthe zei: DuckDuckGo is een zoek machine, dus of zoek machine veranderen in je browser of de DuckDuckGo browser verwijderen. In ieder geval kan DuckDuckGo helemaal geen kwaad. Soms heb ik ook betere resultaten met duck dan andere search engines, maar ik kan zeker niet als referentie dienen. 🥴
jeevanhoof Geplaatst: 12 juni Geplaatst: 12 juni DuckDuckGo op zich is geen zoekmachine. Deze gaat wel je zoekopdracht anoniem voorleggen aan verschillende echte zoekmachines, zoals Google, Binq... Een samenvatting van deze resultaten krijg je dan te zien. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Penthe Geplaatst: 12 juni Geplaatst: 12 juni Hier staat beschreven wat DuckDuckGo is: https://nl.wikipedia.org/wiki/DuckDuckGo
Pluizebol Geplaatst: 15 juni Geplaatst: 15 juni Op 7-6-2024 om 18:58, Jan Ambers zei: Tot het tandwiel OK, maar de app/programmas vind ik niet, dus ook ddgo Ik ben wel administrator Ik zou hem hier downloaden https://duckduckgo.com/app en vervolgens installeren. Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 / TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+
Codx Geplaatst: 15 juni Geplaatst: 15 juni Op 7-6-2024 om 18:58, Jan Ambers zei: Ik ben wel administrator Kijk en daar gaat het al fout. Mensen zoals jij moeten zorgen dat ze als gebruiker zonder extra rechten inloggen. Dan kun je ook niet te veel verzieken en als je dan admin rechten nodig hebt dan krijg je gewoon netjes een inlog voor een admin account. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Tonskidutch Geplaatst: 15 juni Geplaatst: 15 juni vreemde reactie van jou @Codx in deze jij wilt toch die ultieme vrijheid en geen inmenging van derden of goedbedoelde adviezen? laat @Jan Ambers gewoon doen wat hij wil doen, hoe onverstandig het soms ook klinkt betreffende de topics waar na hij vraagt. ik hoop dat we hem erbij kunnen helpen Op 10-6-2024 om 23:22, Penthe zei: In ieder geval kan DuckDuckGo helemaal geen kwaad. de-installeren is geen hogere wetenschap en als er dan toch nog wat achterblijft, dat heeft helemaal geen invloed op je systeem. Koud In Mijn Hart Frank Boeijen
Codx Geplaatst: 15 juni Geplaatst: 15 juni 20 minuten geleden, Tonskidutch zei: vreemde reactie van jou @Codx in deze jij wilt toch die ultieme vrijheid en geen inmenging van derden of goedbedoelde adviezen? laat @Jan Ambers gewoon doen wat hij wil doen, hoe onverstandig het soms ook klinkt betreffende de topics waar na hij vraagt. ik hoop dat we hem erbij kunnen helpen de-installeren is geen hogere wetenschap en als er dan toch nog wat achterblijft, dat heeft helemaal geen invloed op je systeem. Wat zit je nou weer dom te wauwelen, jij geeft de vreemde reactie, niet ik. Als hij toch geen inmenging van derden wenst of goedbedoelde adviezen, dan moet hij hier ook niet komen vragen. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Tonskidutch Geplaatst: 15 juni Geplaatst: 15 juni draai de plaat om ... maar dat weten we nu wel ik reageer hier op jou zinsnede 1 uur terug, Codx zei: Kijk en daar gaat het al fout. Mensen zoals jij moeten doe jezelf een gunst en negeer mijn berichten anders moet je weer stoom afblazen Koud In Mijn Hart Frank Boeijen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen