Moderator ceesv Geplaatst: 8 juni Moderator Geplaatst: 8 juni De next mini heeft alleen een hdmi uitgang De slaapkamer tv heeft alleen een scart ingang. Er zijn converters van hdmi naar scart, maar de vraag is of die werken ivm de hdcp bescherming. Heeft iemand hiermee ervaring welke hdmi naar scart converter werkt in combinatie met de next mini? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 8 juni Geplaatst: 8 juni De Vivanco die mijn zwager heeft werkt en HDCP is daarmee ook geen issue. Maar je moet dan wel de next mini instellen voor het juiste audio formaat. Coles Corner Richard Hawley
Moderator ceesv Geplaatst: 8 juni Auteur Moderator Geplaatst: 8 juni Ik zie bij Vivanco alleen scart naar hdmi, maar geen hdmi naar scart converter. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 8 juni Geplaatst: 8 juni uh, hij heeft toch echt een die van HDMI naar Scart gaat... Zal hem even bellen of ik een fout maakte met dat merk. Coles Corner Richard Hawley
Tonskidutch Geplaatst: 8 juni Geplaatst: 8 juni Duurde even omdat hij het uit de kast moest losmaken. Hij heeft er twee, de vivanco en een kryc. De laatste is voor z'n ps4 hdmi naar scart... Coles Corner Richard Hawley
Mimisiku Geplaatst: 8 juni Geplaatst: 8 juni (aangepast) Maar scart doet slechts 720p en om dat nu nog aan te bieden aan een (oude) tv. Je koopt voor €400 al een TV met HDMI 8 juni aangepast door Mimisiku Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Tonskidutch Geplaatst: 8 juni Geplaatst: 8 juni scart doet dus ook 1080i voor een oude hd ready TV (zoals ik zelf had) Coles Corner Richard Hawley
Moderator ceesv Geplaatst: 8 juni Auteur Moderator Geplaatst: 8 juni Je antwoord is voor mij niet helemaal duidelijk, Het gaat om de Ziggo next mini als bron, hdmi naar scart. Ik lees berichten dat veel convertors door de beveiliging van de next mini hdmi uitgang geen beeld geven. Tja, het gaat om een goedwerkende slaapkamer tv, een convertor kost misschien 30 euro. Een nieuwe tv een veelvoud. Het is niet voor mijzelf, niet iedereen heeft 400 euro over voor het vervangen van een goed werkende tv. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 8 juni Geplaatst: 8 juni https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/Next-mini-aansluiten-op-hele-oude-tv-met-scart/td-p/1014561 ja dat had ik nog niet gelezen... met zijn Play Station 4 werkt het echter wel met de hdmi to scart Coles Corner Richard Hawley
Moderator ceesv Geplaatst: 8 juni Auteur Moderator Geplaatst: 8 juni Dat bericht had ik ook gelezen. De next mini gaat terug, voorlopig doen ze het nog even met de oude decoder. Bedankt voor je moeite. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mimisiku Geplaatst: 8 juni Geplaatst: 8 juni 50 minuten geleden, Tonskidutch zei: scart doet dus ook 1080i voor een oude hd ready TV (zoals ik zelf had) Nee, scart doet alleen 720p. Alleen als er component op zit kan hij naar 1080. Dit is echter buiten de scart definitie. Normaal alleen CVBS/FBAS en RGB volgens de Peritel standaard Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Tonskidutch Geplaatst: 8 juni Geplaatst: 8 juni https://en.wikipedia.org/wiki/SCART de kabel en de pins Coles Corner Richard Hawley
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen