FGH77 Geplaatst: 9 juni Auteur Geplaatst: 9 juni Waar kan ik dat vinden en is het aanpassen erg gemakkelijk om te doen?
bellejt Geplaatst: 9 juni Geplaatst: 9 juni instellingen-gebruikersinterface-3Dpositie Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
FGH77 Geplaatst: 10 juni Auteur Geplaatst: 10 juni Dan zou ik dus een nieuw image moeten installeren in plaats van het vti image wat ik nu op de solo2 heb staan?
jeevanhoof Geplaatst: 10 juni Geplaatst: 10 juni Pas het maar aan in je TV. Als dat toch niet moest lukken zou je het in je VU bij beeldinstellingen moeten kunnen aanpassen. Het heet overscan of zo iets. Met de resolutie heeft dit niets te maken. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Moderator ceesv Geplaatst: 10 juni Moderator Geplaatst: 10 juni VTi moet gewoon het beeld goed weer kunnen geven. Maar de instelling van je tv kan ook roet in het eten gooien. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
FGH77 Geplaatst: 10 juni Auteur Geplaatst: 10 juni Dat is nou juist het probleem: ik kan niets in de VU en de TV vinden over overscan.
Moderator ceesv Geplaatst: 10 juni Moderator Geplaatst: 10 juni Die zijn er genoeg. Instellen onder menu, systeem, audio/video. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
FGH77 Geplaatst: 10 juni Auteur Geplaatst: 10 juni (aangepast) Ik heb exact dezelfde instellingen staan, behalve de Modus en de eerste 2 Dolby Digital settings 10 juni aangepast door FGH77
Moderator ceesv Geplaatst: 10 juni Moderator Geplaatst: 10 juni Dan veronderstel ik dat het probleem in je tv instelling zit. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
FGH77 Geplaatst: 10 juni Auteur Geplaatst: 10 juni Dan zou ik niet weten of ik het kan oplossen, want sommige opties staan in grijs en zijn niet te veranderen
Moderator ceesv Geplaatst: 10 juni Moderator Geplaatst: 10 juni Die zullen vermoedelijk actief worden wanneer je ander keuzen verandert. Even spelen met de settings! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Moderator ceesv Geplaatst: 10 juni Moderator Geplaatst: 10 juni En hoe staan de settings in de webif? Je zou kunnen proberen VTi opnieuw te flashen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 10 juni Geplaatst: 10 juni ik had die manual van de JVC gelezen, er is niets anders mbt het probleem dan hetgeen ik al vermeld heb het is een HD Ready TV en die hebben dat probleem nu eenmaal als er 1080i ingaat VTI is echt niet de boosdoener Nothing Compares 2U Jimmy Scott
FGH77 Geplaatst: 10 juni Auteur Geplaatst: 10 juni (aangepast) Ik probeer ook de hele tijd op de Zoom knop te drukken, maar die doet helemaal niets! 10 juni aangepast door FGH77
Tonskidutch Geplaatst: 10 juni Geplaatst: 10 juni (aangepast) Ik had niet eens aan de skin gedacht maar je gebruikt een HD skin terwijl je TV HD ready si is dus dat past niet samen je moet een SD skin nemen 10 juni aangepast door Tonskidutch is Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen