Ga naar inhoud


Boven- en onderbalk niet beeldvullend na flash laatste image Vu+ Solo2


FGH77

Aanbevolen berichten


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

4 uren geleden, Tonskidutch zei:

Ik had niet eens aan de skin gedacht maar je gebruikt een HD skin terwijl je TV HD ready si is dus dat past niet samen

je moet een SD skin nemen

Ik heb de enige SD skin geselecteerd die voor handen was in het skin menu (750S) en nu was wel de hele onderbalk wel te zien.

Kan ik nu ook nog kijken of er andere SD skins zijn die ik persoonlijk mooier vind?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok. Gelukkig dat tot nu toe alles het weer goed doet: goed signaal door de nieuwe externe voeding die goedkoper was dan bij de satellietboer en de enige voorgeprogrammeerde SD skin op de Solo2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, beertjerene zei:

 zit standaard in vti dus het werk

Zeker, alleen jammer dat ik geen andere SD skins heb kunnen vinden. Ook vind ik het jammer dat die VU HD 1080 skin niet in SD is, want persoonlijk vind dat ik een duidelijke en overzichtelijke skin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn wel SD skins van VALI bijvoorbeeld, nuchter en eenvoudig maar die zijn zo oud (2010) dat nieuwere plugins op het VTI 11 image er niet mee en/of goed mee zullen werken.

Skinnen kun je leren maar dat is toch een behoorlijke klus.

 

Ik zou sparen voor een echte UHD TV. 😉

Runnin' With The Devil

Van Halen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem heeft niets met de skin te maken.

 

Waarschijnlijk heb je nu een skin in gebruik die niet beeldvullend is gemaakt en daardoor lijkt het dat die op je tv past.

 

Ik heb nooit een skin moeten aanpassen omdat die op een niet HD tv te breed zou zijn.

 

Zoek het probleem maar in je TV.

Als dat niet lukt kan je in het menu van je box bij beeldinstellingen het beeld in de breedte en de hoogte kleiner maken met kleine stapjes.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb laatst nog iets ontdekt wat betreft de skins. Het blijkt dat er van de 4 skins er 2 HD zijn en die passen wel beeldvullend op het scherm (ik was toch niet helemaal tevreden over het uiterlijk van de SD skin).

Misschien dat ik nu toch nog andere HD skins kan vinden (misschien wel van die VU 1080) om uit te proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...