Ga naar inhoud


Telenet weeral duurder.


Aanbevolen berichten

Telenet gaat weer hun prijzen verhogen, ook van tv abonnementen.

Ze klagen steen en been over dat de mensen naar illegale iptv gaan, en ze gaan het weer duurder maken.

En ze tonen steeds meer brol, en van langs om meer reclame. 

https://www.redactie24.be/technologie/telenet-grijpt-klanten-moeten-alweer-meer-betalen-168056

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Geplaatst: (aangepast)

Prijzen gaan hier meestal ook maar één kant uit. Ik heb zojuist gecontroleerd of Ziggo inderdaad duurder is dan glasvezel. Op een bekende vergelijking site kom ik voor TV en Internet op 50 euro per maand minimaal na het eerste jaar waar je nog korting hebt. Dat is glasvezel 100 MBit/s up en download snelheid.

 

Ziggo levert voor 57,50 euro voor 25/ 100 Mbit/s up en download. Ik heb zelf KPN en moest contact opnemen om mijn abonnement opnieuw af te sluiten met hogere snelheid tegen iets lagere kosten. Nu kost dit 42,50 voor 100/ 100 Internet only maar volgens die vergelijking site kost het met TV 55 euro.

 

Hoe is dat in Vlaanderen met Telenet dan?

aangepast door OFDM
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • ceesv sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...