Ga naar inhoud


Voor de niet sportliefhebber triestig zomerprogramma.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

Wie niet aan sport is, zal niet veel zien de 2 zomermaanden.

Bij alle zenders wordt weer enorm bespaard in geld ( terwijl wij steeds meer betalen).

Hopelijk, verbeterd het weer, zodat we iets anders kunnen doen, dan naar dit paneel te kijken.

Al het geld van de vrt gaat naar sport, en anderen moeten maar op hun kou laten zitten.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


ONS heeft hiervoor nostalgische programmas samengesteld, maar ik weet niet of ONS ook in België beschikbaar is.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig heb ik een paar schotels en harde schijven. Ik kan meer leuke dingen kijken dan ik tijd heb.

Maar neem een abo op een streamingsdienst, kost de 1e maanden weinig tot niets en je kunt daarna beslissen met welke je verder gaat.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, sattv4iedereen zei:

Hi,

Wie niet aan sport is, zal niet veel zien de 2 zomermaanden.

Bij alle zenders wordt weer enorm bespaard in geld ( terwijl wij steeds meer betalen).

Hopelijk, verbeterd het weer, zodat we iets anders kunnen doen, dan naar dit paneel te kijken.

Al het geld van de vrt gaat naar sport, en anderen moeten maar op hun kou laten zitten.


Neem een abonnement op Netflix & Co.
Dan kan je voorlopig even voort met films  kijken. 
Ja…..dat kost wat maar voor niets gaat de zon op. 
Ook in België. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien HBO max proberen als ze naar België komen?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, kees321 zei:

Ja, hier ook, met interessante documentaires ed, voor een rustige periode, maar dat komt er dan toch vaak niet van  😕

Hier idem. Heb nog honderden,

Maar voor de topicstarter met zo te zien nog niks(?😁) en geen harde schijven (?😁) kwestie van een paar diensten voor vrijwel niets testen en daarna een keuze maken. Hier ook gedaan en momenteel Amazon maar mogelijk over een jaar een andere.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is ook verbluffend veel interessants op YouTube te zien. 

Met een Smart TV of telefoon met screen spiegeling kun je oneindig veel producties zien. Van films tot muziek, doku's, echt onuitputtelijk. En ook in zeer goede HD kwaliteit. Met of zonder ondertiteling. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

IMG_1159.thumb.jpeg.f0b4688c5c81b155ec82164fa3bf4c58.jpegInderdaad. 
Dat is ook een bron van zeer hoogwaardige programma’s. 
Evenals nog meer Mediatheken als arte, 

RTL+, SAT1, sport1TV, Kabel1, Pro7, 3sat en meer. 
Maar sattv4iedereen zal wel geen Duits kennen. 

aangepast door Drs. IJzerbout
aanvulling

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fta, al goed en wel, maar dan moet je de taal machtig zijn.

Ik kan me verhelpen in het Engels, maar niks meer.

En mijn topic ging eigenlijk op de nederlands verstaanbare zenders op kabel, base Orange proximus enzoverder.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...