Ga naar inhoud


Voor de niet sportliefhebber triestig zomerprogramma.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Zojuist, sattv4iedereen zei:

En mijn topic ging eigenlijk op de nederlands verstaanbare zenders op kabel, base Orange proximus enzoverder.

dat schrijf je nu pas...

dan kan ik niets toevoegen aan de oplossing van je vraag

Struggle for Pleasure, Stourley Cracklite, Version 2007

Wim Mertens

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


23 uren geleden, sattv4iedereen zei:

Al het geld van de vrt gaat naar sport, en anderen moeten maar op hun kou laten zitten.


Zeer kort door de bocht !

Dat de Olympische Spelen en de Eurocup voetbal tergelijkertijd plaats vinden is nou eenmaal zo. 

Ik kan hier niet verder helpen. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nu een 14 daagse test van hbo max basis. We zien wel.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Handig, dan kan je ook de Olympische Spelen streamen. (Grapje)

  • Haha 1

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De sportliefhebbers krijgen bij Ziggo wel een UHD kanaal ter beschikking!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-6-2024 om 20:36, Drs. IJzerbout zei:

Er is ook verbluffend veel interessants op YouTube te zien. 

Met een Smart TV of telefoon met screen spiegeling kun je oneindig veel producties zien. Van films tot muziek, doku's, echt onuitputtelijk. En ook in zeer goede HD kwaliteit. Met of zonder ondertiteling. 

Dit ben ik helemaal met je eens maar Youtube begint nu echt aan de irritatiegrens te komen met reclames. Ik betaal er niet voor, heb ook geen adblocker.

Als het me te bont wordt ga ik terug naar lineair en kan ik weer gewoon wegzappen in plaats van gegijzeld te worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik erger mij ook steeds meer aan die reclame.

Ik heb standaard mijn vinger aan de muisknop om die reclame weg te drukken.

De boodschap gaat ook het ene oor in en het ander uit, de reclame komt bij mij helemaal niet aan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier idem dito. 

Ik heb de laatste maand me moeten vermaken met de TV 📺 vanwege mijn blessure aan mijn voet en heb me prima met YouTube de tijd om mijn oren geslagen. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...