Pluizebol Geplaatst: 14 juni Geplaatst: 14 juni Het is gebeurd : Ik heb de upgrade van Win10 naar Win11 uitgevoerd. Na het installeren van het Start- en Taskbar programma Stardock Start11v208 werk ik nu met mijn vertrouwd Win10 startmenu en taskbar in Win11 👍. Al de apps die ik al gebruikte in Win10 werken ook feilloos in Win11 👍 Win11 instellingen-updates-enz zelf gaan via Win11 en ook daar is (althans voor mij) dat voor mij een enkel probleem, integendeel. 👍 M.a.w. indien MS geen roet in het eten gooit van Stardock Start11v208 blijf ik bij Win11 - indien MS mijn keuze niet kan/wil respecteren ga ik terug naar Win10. Nadat ik Edge en Bing uninstalled heb kan ik bovendien via mijn Search ikoontje (links op de taskbar) alles op mijn PC razend snel terug vinden 👍. M.a.w. ik ben (voorlopig) een happy "Win11"user Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 / TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+
Tonskidutch Geplaatst: 15 juni Geplaatst: 15 juni Moses Kriebel... dan geniet er maar van Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen