Ga naar inhoud


veranderen van usenet provider


wanderer
Ga naar oplossing Opgelost door Tonskidutch,

Aanbevolen berichten


Hi,

 

Ik had met eweka problemen om te kunnen posten. Kreeg de settings niet in orde. Heb mijn abonnement opgezegd. Blijkbaar doe ik iets verkeerd. De support is wel bereikbaar, maar wisten het ook niet onmiddellijk te zeggen. Probeer eens een maandje op proef.

 

Blijkbaar iets met de apps. Welke apps zijn nog goed om te gebruiken die niet web based zijn? Ik download eerst om nadien te lezen. Ik had met die oudere programma's minder last.

 

Groeten,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een viertal jaar Eweka gehad, heel tevreden van.

Andere usenet providers halen soms content weg terwijl het bij Eweka meestal blijft staan.

ik kon soms nog bestanden binnen halen van +/- 9 jaar.

Mee gestopt omdat er niet veel meer aangeboden word, brein heeft een aantal sites platgelegd.

Ik haal nu de meeste series en af en toe een film binnen via torrents.  

  • Like 1

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cross-posten en reclame/spam weghalen heeft men altijd gedaan. En geen binaries in niet-binaries groepen, die kwamen er  ook niet door. zelfs HTML opgestelde berichten posten was al voldoende om een meute op je nek te krijgen.

 

En sommige organisaties hebben meer macht dan anderen om berichten weg te halen. Ik wist vroeger ook hoe je dat deed. Meestal laten ze alles met virussen staan.

 

Enkel lezen en niet kunnen posten is ook niet leuk. Zoals ik zei, ik gebruik misschien het verkeerde programma. Misschien doen de oudere programma's het beter. Kijk eens of je geen proefperiode kan aanvragen. Dan weet je pas of het naar uw zin werkt.

 

Groeten,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Eweka kun je toch ook 7 dagen testen toch?

ik ben niet zo van testperiode want dan moet ik 7 dagen als een idioot alle mogelijkheden uitproberen, ik download niet zoveel, maar ik houd graag bij wat er zoal aangeboden wordt enals ik download wil ik wel heel snel, zeker als ik over enige tijd glasvezel 1gb up/down krijg voor 22€ per maand eerste jaar....

  • Like 1

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-6-2024 om 08:53, wanderer zei:

ik ben niet zo van testperiode want dan moet ik 7 dagen als een idioot alle mogelijkheden uitproberen, ik download niet zoveel, maar ik houd graag bij wat er zoal aangeboden wordt enals ik download wil ik wel heel snel, zeker als ik over enige tijd glasvezel 1gb up/down krijg voor 22€ per maand eerste jaar....

 

Ik mis Usenet, dan konden we al die idioten eens een lesje leren.

 

Groeten, ik wil terug op usenet

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...