Ga naar inhoud


Feed VTI down?


RaveMaus

Aanbevolen berichten

Weet iemand of de feed van VTI plat ligt?

Ik open applicaties in het menu, die staan mooi in hun lijstje, klik op bewerk existenties en hij blijft maar op het witte laadbalkje staan. De lijst met te downloaden plugins etc komt niet tevoorschijn.

 

Het kan natuurlijk ook wat zijn in mijn VTI omgeving. 

Laatst even om wat te stoeien met IPTV OpenATV eens terug gezet en dat ging zoveel vlotter.

Omdat de vrouw tv wou kijken mijn backup van VTI snel teruggezet en toen werd ik er meteen weer op gewezen dat alles stukken slomer werkt.

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites


En wat is er speciaal aan de feed+; ttz waar vindt men die?

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

In plaats van telkens backups terug te zetten, heb ik heel de box eens opnieuw geïnstalleerd. Enkele gekke issues zijn er ook mee opgelost. Werkt een pak sneller nu.

Ook apps kunnen weer gedownload/verwijderd worden.

 

Enkel de Netatmo plugin laat zich niet meer aanmelden. Daar heb ik destijds me ook een ongeluk naar gezocht en natuurlijk niet opgeschreven hoe het moest. Opnieuw zoeken en dan is alles weer peis en vree...

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja kijk zo nu en dan is vers / opnieuw aan de slag gaan m.b.t. je firmware / image een heel goed idee.

Ik heb dat hier al eens verteld over m'n eigen problemen met applicaties en zelf ook zo gedaan herfst 2023.

 

Maar toch maak ik nog telkens een backup met autofullbackup voor VTI voorafgaand een een nieuw te installeren plugin / applicatie die ik eens wil testen.

OpenPli kent ook een backupsuite die precies dat backuppen ook perfect doet. Gelukkig zijn de backups inmiddels uitwisselbaar, tussen VTI en OpenPli.

 

Deïnstalleren van applicatie gaat niet altijd goed en er blijven dus zaken achter op de Vu+ die het goed functioneren in de weg staan. Vooral als er nadien applicaties bijkomen die een conflict hebben met de achtergebleven restanten.

 

 

 

 

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begin hoe langer hoe meer ervan overtuigd te zijn dat ik nog één en ander gebackupped heb van mijn Duo2 destijds en dat voor een stuk op de Duo4K gezet heb. Nog nooit geweten dat die ontvanger zo vlot liep op VTI.

 

OpenPli is wat uit den boze, want die ondersteunen volgens mij geen Ci+

 

Ik ga dat eens goed lezen van die feed+. Kende ik ook niet. Bedankt voor de tip!

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Backup van DUO2 kan niet voor elk onderdeel op een DUO4K

OpenPli ondersteund al een hele tijd CI+ modules.

De feed+ van Oberhesse heeft heel wat actuele plugins dat is bijvoorbeeld de kios plugin en die zit goed in elkaar (helaas heb ik geen ORF VPN meer maar de andere werken super)

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Tonskidutch zei:

 

OpenPli ondersteund al een hele tijd CI+ modules.

 

 

OpenPli was mijn eerste OS toen ik nog een Duo2 had. 

Ik ben er ooit mee gestopt omdat ik altijd het gevoel had dat het nooit "af" geraakte. Toen ik Ci+ ondersteuning nodig had tien jaar geleden ben ik bij VTI gaan kijken. Maar goed, ze zijn dus bij OpenPli ook stappen aan het maken lijkt het.

 

Met vorige week even terug op OpenATV te zitten had ik opnieuw dat gevoel: dat OS is nooit echt af. 

 

Omdat ik tegenwoordig mijn Vu+ veel gebruik als "opslag" ttz: we nemen dingen op om later, zoals in deze komende natte zomer, te bekijken als er niks anders is, vind ik VTI super. Alle opnames van dezelfde serie worden automatisch in een map weergegeven. Nog nergens anders gezien.

Ik wou verder gaan experimenteren met OpenATV, maar nu VTI opnieuw vlot werkt zal ik dat maar zo laten. Dat mappen verhaal is té handig om te missen.

  • Like 1

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...