Ga naar inhoud


leuke/grappige filmpjes via whatsapp


blitz10

Aanbevolen berichten

Ik krijg regelmatig via bekende leuke /grappige filmpjes toegestuurd.

 

Aangezien ik niet zo thuis ben in deze materie, vraag ik me af, hoe komt men aan deze filmpjes, bestaat er een site van of ........( vul zelf in ).

 

zijn deze gratis, moet ik deze downloaden, is deze bv ook in het duits etc,etc,etc.

 

hoe gaat dit in zijn werk?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Daar zijn zoekmachines voor, tik eens  "grappig filmpje" in je browser.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, blitz10 zei:

Ik krijg regelmatig via bekende leuke /grappige filmpjes toegestuurd.

 

Aangezien ik niet zo thuis ben in deze materie, vraag ik me af, hoe komt men aan deze filmpjes, bestaat er een site van of ........( vul zelf in ).

 

zijn deze gratis, moet ik deze downloaden, is deze bv ook in het duits etc,etc,etc.

 

hoe gaat dit in zijn werk?

Die filmpjes komen langs op Facebook, Instagram en Tik Tok en in wat mindere mate van Youtube.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dumpert, en ook reddit wordt in de middag pauze door bijna iedereen gelezen / bekeken, want daar staan echt heel veel filmpjes op die afleiden van de dagelijkse beslommeringen op het werk en is dus voor menig een de middag pauze waarmee je de collega even kan uitschakelen / weg filteren uit je focus.

De schermtijd die je er aan besteed is ook een probleem en dat zie je bij kinderen. link

 

Zelf loop ik liever een paar blokjes om, of sluit de ogen gedurende een powernap. Ik stuur zelden iets door. Ze missen zelden iets dat ze niet al ontdekt hadden.

 

 

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Tonskidutch zei:

Dumpert, en ook reddit wordt in de middag pauze door bijna iedereen gelezen / bekeken, want daar staan echt heel veel filmpjes op die afleiden van de dagelijkse beslommeringen op het werk en is dus voor menig een de middag pauze waarmee je de collega even kan uitschakelen / weg filteren uit je focus.

Op Dumpert kom ik zelden of nooit, komt ook maar mondjes maat iets vandaan. Reddit gebruik ik meer om belangrijke topics te lezen, vaak vind je daar antwoorden.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...