peterdj Geplaatst: 18 juni Delen Geplaatst: 18 juni de titel zeg het al . ik wil mijn Multytenne vervangen voor een wavefrontier t 55 . is ontvangst van de astra 3 met deze antenne nog wel mogelijk ? hoor het graag ! peter Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 18 juni Delen Geplaatst: 18 juni Zit je in de spotbeam? of waar woont je antenne? Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
peterdj Geplaatst: 18 juni Auteur Delen Geplaatst: 18 juni ik woon gewoon in nl , namelijk in het mooie stompwijk vlak bij zoetermeer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Oplossing Tonskidutch Geplaatst: 18 juni Oplossing Delen Geplaatst: 18 juni Ja zeker is dat mogelijk uit Zoetermeer en omgeving. voor astra 3 (23,5 Oost) en astra 2 (28,4 Oost) zelf had ik in Amsterdam de Wavefield T55 en was er prima beeld op te ontvangen met verschillende recente wijzigingen in de FEC is het nog steeds heel goed mogelijk Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
peterdj Geplaatst: 18 juni Auteur Delen Geplaatst: 18 juni bedankt voor het antwoord , dan ga ik er verder want zoals het nu gaat is het echt prut .. peter Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: 18 juni Delen Geplaatst: 18 juni Wat een prijsverschillen zie ik voor die T55. Je koopt hem al in Nederland voor €64,95 inclusief muurbeugel maar ik zie hem ook staan voor €169,-. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 18 juni Delen Geplaatst: 18 juni (aangepast) Ik heb er nog een liggen top conditie en die moet je dan wel afhalen... p.s. met drie twin LNB's en 4in 1 diseqc switch alleen per private message 18 juni aangepast door Tonskidutch p.s. Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen