Eduard07 Geplaatst: 25 juni Geplaatst: 25 juni ("Messiah".....😉) Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tonskidutch Geplaatst: 25 juni Geplaatst: 25 juni juist Engelstalig met h 😁 Weet je nog dat hij iets met Bleekmiddel suggereerde als middel tegen het corona virus 😁 Coles Corner Richard Hawley
Mojo Geplaatst: 25 juni Geplaatst: 25 juni 38 minuten geleden, Tonskidutch zei: Yes I am the messias now fuck off (monty python) OK Brian.... You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 25 juni Auteur Geplaatst: 25 juni Zo, dan hier nog wat om te lachen. Of moet ik huilen zeggen? "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Beheerder Michel Geplaatst: 25 juni Beheerder Geplaatst: 25 juni En zo kunnen we nog wel 17 maanden doorgaan Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Beheerder Michel Geplaatst: 25 juni Beheerder Geplaatst: 25 juni Je hoeft echt niet veel mensenkennis te hebben. Met dit clipje weet je in 5 seconden weet je met wat voor figuur je te maken hebt: Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
moonchild Geplaatst: 25 juni Geplaatst: 25 juni Trump zal opnieuw gekozen worden. Daarna zal hij alles doen, legaal en illegaal, om tot zijn dood aan de macht te blijven. Het worden duistere tijden VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
minplus Geplaatst: 25 juni Geplaatst: 25 juni Vrees ik ook. Een volledig waanzinnige opnieuw aan de macht. Als in Rusland en China en nog zo wat. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Tonskidutch Geplaatst: 26 juni Geplaatst: 26 juni Zijn geheim recept is dommer zijn dan de doorsnee Amerikaan, dat is sympathiek volgens enkele Red Neck Amerikanen die ik ken. Sympathieker dan Jo Biden die van het hoge preekgestoelte toespreekt en maant. Ofschoon we maar heel weinig erover horen en zien is er ginds nog veel minder animo om politiek geëngageerd te zijn. Coles Corner Richard Hawley
Drs. IJzerbout Geplaatst: 27 juni Auteur Geplaatst: 27 juni Melanie heeft nu ook d’r buik vol van Donald Trump. Dat bewijst het volgende filmpje wel onmiskenbaar duidelijk: 1 1 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen