Ga naar inhoud


UFO's gesignaleerd boven Tilburg (op 23-06-2024 ~10:30-10:45)


Zunigkyk

Aanbevolen berichten

@Zunigkyk

Er is een site waar je kan zien of je niet de enige bent die dit waargenomen hebt, ik weet niet of ik deze site hier mag vermelden maar Google eens op Paul Harmans.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Was da voor site uit de jaren 90 ? 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Codx zei:

Was da voor site uit de jaren 90 ? 

??

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Codx zei:

gewoon zweeg vliegtuigen


Wat zijn zweeg vliegtuigen?

Nieuwe ontwikkelingen van de Russen?

12 uren geleden, Mojo zei:

Yeah wright


De gebroeders Wright? Leven die nog. 
Maar nu je het zegt, misschien is het hun vliegtuig geweest en niet de Russen. 

  • Like 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Maar nu je het zegt, misschien is het hun vliegtuig geweest en niet de Russen


😉

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Dat mensen überhaupt nog naar boven kijken, zeer verwonderlijk en dat bij al die telefoon zombies. In Tilburg of all places!

image.png.0fe5525efa3fb9f30af4f37104f937c1.png

  • Like 1
  • Haha 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, D-box zei:

??

 

Ik neem aan dat je de site van die Paul Harmans bedoeld, ufowijzer. en dat ziet er uit alsof we nog in de x-files tijd zitten. Bovendien zie ik geen ervaringen van anderen.

 

Dit is hoe ik er in sta. Het bestaan van buitenaards leven is vanzelfsprekend gezien het heelal groot is. Er zijn meer dan 2000 miljard sterrenstelsels, die allemaal per stelsel miljarden sterren kunnen bevatten (denk aan onze zon)  Veel van die sterren blijken ook daadwerkelijk planeten om zich te hebben draaien (exo planets)  waarvan een aanzienlijk deel zich ook in de goldy-lock zone bevinden. Er wordt gezegd dat er meer planeten zijn dan zandkorrels op de aarde.  Alleen al in de melkweg hebben ze al zo'n 5000 exo-planeten ontdekt en dat worden er jaarlijks veel meer.  Die kunnen wij overigens niet direct zien maar dat gebeurd door het meten van variaties in sterlicht en het spectrum analyseren.  Statistisch gezien is het dus zo goed als onmogelijk dat we het enige intelligente leven zijn in het heelal. En alleen al in ons eigen planetenstelsel is er waarschijnlijk meer vormen van leven (bacteriën) dan we tot nu toe weten.

 

Echter afstanden in het heelal zijn ook verschrikkelijk groot, de dichtbijzijnste ster staat op ongeveer 4,25 lichtjaar, oftewel het licht doet er die tijd over om ons te bereiken en we kijken meer dan 4 jaar terug in het verleden.  Met de technologie die wij nu hebben duurt het ongeveer 40.000 jaar voordat wij die ster überhaupt kunnen bereiken. Het ligt allemaal niet om de hoek. Nu kunnen andere beschavingen als je daar van kunt spreken betere technologie hebben maar de kans dat ze hier aan de deur staan is best klein.  Bovendien als je zoveel verder bent in ontwikkeling wat heb je hier dan nog te zoeken ? (humans be flawed)

 

Kortom een UFO is niks meer dan wat het woord zegt ongeïdentificeerd vliegend object,  tot het een wel geïdentificeerd vliegend object is.  Heeft niks met aliens te maken. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Codx

De ervaringen van anderen stonden onder "gastenboek" , maar dat werkt inderdaad niet meer.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...