Moderator ceesv Geplaatst: donderdag om 09:13 Moderator Geplaatst: donderdag om 09:13 Tja, de dag des oordeels zal dan geschieden wanneer er iemand op de rode knop drukt met een enorme paddenstoelwolk tot gevolg. Maar of ik nog lang genoeg leef om dat mee te maken? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: donderdag om 09:31 Geplaatst: donderdag om 09:31 Een goede katholiek heeft HUMOR. Maar laten we effe die religie erbuiten houden a.u.b. drones worden meestal via 5G aangestuurd en worden bij ons ook onmiddellijk gedetecteerd en indien ze in een no-fly zône vliegen krijg je ook een waarschuwing op je mobieltje De FBI heeft een duidelijke publieke verklaring uitgebracht over die lichtschijnsels en zullen gegarandeerd op de achtergrond al bezig zijn met het opsporen van de desbetreffende mobieltelefoon verbinding. Meestal vertellen ze zulks niet tijdens een lopend onderzoek. Mercy Mercy Me Robert Palmer
Zunigkyk Geplaatst: donderdag om 09:34 Auteur Geplaatst: donderdag om 09:34 (aangepast) Nou ja, ik denk dat het best eens zo zou kunnen zijn dat creatievelingen van defensie i.s.m. high tech campus (hier en/of daar) wat experimenten uitvoeren. Wellicht zien we binnenkort een demo in Ukraine. donderdag om 09:38 aangepast door Zunigkyk
Tonskidutch Geplaatst: donderdag om 09:37 Geplaatst: donderdag om 09:37 die niet te detecteren drones zijn al vanuit IRAN naar Israël gestuurd dus dat is inmiddels al geen geheime High Tech meer Je kan je voorstellen dat groeperingen (zoals die het capitool bestormden) er lol in hebben de onrustzaaiers. Mercy Mercy Me Robert Palmer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen