Ga naar inhoud


NPO1, 2, 3 en SBS6 vielen even weg?


MarkViaSat
Ga naar oplossing Opgelost door bellejt,

Aanbevolen berichten


  • Oplossing

ja transponder lag eruit net op het einde van de match.Russische sabotage naar oekraine  toe ?  :)

  • Haha 2

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idem, de vrt lag er ook uit, net op het einde van de voetbalmanager.

Signaalsterkte 0%

 

Wat ik wel raar vond dat de ontvangst van BVN op Astra 19° ook maar zwak was rond de 60%.

 

Mvg

 

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Frans B zei:

De RTL's deden het wel. Dus idd sabotage of ergens een regenbui?

Die gaan op een andere locatie omhoog.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is heel gemakkelijk de prijs telkens te verhogen maar het schijnt zeer moeilijk te zijn een signaal op een fatsoenlijke sterkte zonder storingen door te zetten. Gelukkig hadden we Duitsland nog want de VRT lag er ook uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Op een zaak heb je geen invloed, en dat is het weer.

Een fikse onweersbui boven de uplink locatie en je hebt beelduitval.

Zelfs analoge tv had vroeger beeldstoringen t.g.v. het weer.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ceesv zei:

Op een zaak heb je geen invloed, en dat is het weer.

Een fikse onweersbui boven de uplink locatie en je hebt beelduitval.

Zelfs analoge tv had vroeger beeldstoringen t.g.v. het weer.

 

 

Toch heb ik het vermoeden dat bij een schotel van 11-13 mtr die uitval aanzienlijk minder voorkomt dan een uplink schoteltje van minder dan 5 mtr.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Codx zei:

 

Toch heb ik het vermoeden dat bij een schotel van 11-13 mtr die uitval aanzienlijk minder voorkomt dan een uplink schoteltje van minder dan 5 mtr.

Dat denk ik ook. Zou hetzelfde moeten zijn als aan de ontvangst kant. Tenzij het een muur van regen is natuurlijk😁

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe groter de schotel hoe scherper het brandpunt.Weet toen ik ooit aan de RTT begon de ganse zaal rood kleurde en er ff paniek was dat alle telecom down ging.Was simpel de grote schotel in lessive die amper 1 mm verkeerd was komen te staan.Na 2 minuutjes weer in orde.Dit ws dan enkel om telecom te doen en denk dat het met tv beelden even belangrijk is.Vorig jaar paar keer uitval gehad toen het hier zonnig was maar in berdorf fel regende.Webcam bewees het daar.

De installaties van Liedekerke zijn nu ook volledig buiten dienst net als de beginschotel die in brussel stond op het paille gebouw

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...