Con Geplaatst: 27 juni Geplaatst: 27 juni (aangepast) De rest laat ik aan @Sprietjeover. SESSIE DATUM TIJD Eerste vrije training vrijdag 28 juni 12:30-13:30 Sprint shootout vrijdag 28 juni 16:30-17:14 Sprintrace zaterdag 29 juni 12:00-13:00 Kwalificatie zaterdag 29 juni 16:00-17:00 Race zondag 30 juni 15:00-17:00 MAX Verstappen glashelder over Red Bull-toekomst: "Dat zegt al genoeg!" X Jammer dat er maar 1 vt is. 27 juni aangepast door Con Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 27 juni Geplaatst: 27 juni Als ik er wat neer schrijf krijg ik weer de wind van voren. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Mojo Geplaatst: 27 juni Geplaatst: 27 juni 1 uur geleden, Drs. IJzerbout zei: Als ik er wat neer schrijf krijg ik weer de wind van voren. Ja het is dan ook Sprietje4ALL 1 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Sprietje Geplaatst: 28 juni Geplaatst: 28 juni Op Viaplay TV zijn de volgende onderdelen te zien: 1e vrije training vrijdag 12:25 - 13:35 uur Sprint shootout + Sprint Race zaterdag 11:00 - 13:30 uur Integrale herhaling race zondag 22:10 - 0:40 uur
Sprietje Geplaatst: 28 juni Geplaatst: 28 juni Om te voorkomen dat er minder waarschuwingen voor track limits gegeven worden zijn een aantal zaken aan de Red Bull Ring aangepast. - er zijn meer grindbakken aangebracht. - in bocht 1, 3, 4 en 6 zijn de witte lijnen verplaatst waardoor de bestaande grindbakken dichter bij de baan liggen.
Tonskidutch Geplaatst: 28 juni Geplaatst: 28 juni Hé uh, ondanks dat iemand weer de focus gestolen heeft, hoe ziet dat circuit er uit? Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Moderator ceesv Geplaatst: 28 juni Moderator Geplaatst: 28 juni En verleden jaar was het ook al onduidelijk. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mojo Geplaatst: 28 juni Geplaatst: 28 juni 2 uren geleden, Sprietje zei: Het zelfde als vorig jaar. Nee dat kan niet. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Mojo Geplaatst: 28 juni Geplaatst: 28 juni 1 minuut geleden, Sprietje zei: Waarom niet? 3 uren geleden, Sprietje zei: Om te voorkomen dat er minder waarschuwingen voor track limits gegeven worden zijn een aantal zaken aan de Red Bull Ring aangepast. - er zijn meer grindbakken aangebracht. - in bocht 1, 3, 4 en 6 zijn de witte lijnen verplaatst waardoor de bestaande grindbakken dichter bij de baan liggen. Daarom niet🤪 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 28 juni Geplaatst: 28 juni ik durfde zelf niet te reageren, ofschoon ik bedankte voor de informatie 🤪 Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Mojo Geplaatst: 28 juni Geplaatst: 28 juni 2 minuten geleden, Tonskidutch zei: ik durfde zelf niet te reageren, ofschoon ik bedankte voor de informatie 🤪 Mer dich mot nèt zoeë bang zien jòng 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Sprietje Geplaatst: 28 juni Geplaatst: 28 juni De baan is niet veranderd, alleen zaken er omheen. Max zijn auto is stilgevallen. Gelukkig konden ze deze snel de pitstraat induwen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen