Ga naar inhoud


F1 Oostenrijk


Con

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Ik vond Verstappen zijn rijstijl ten opzichte van Norris uiterst agressief. 
Maar dat is niet de eerste keer dat “onze Max” ‘m dat flikt. 

Dit lees ik in Racingnews:

Horner gist naar reden van agressieve Norris: "Misschien een kater?"

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


10 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Ik vond Verstappen zijn rijstijl ten opzichte van Norris uiterst agressief. 

Andersom precies zo. Max moet tot twee keer toe buitenom de baan sturen om een botsing te vermijden omdat Norris hard aan de binnenkant aankomt en naar buiten stuurt. Verstappen laat 1 keer de auto naar buiten lopen om Norris af te knijpen, maar Norris stuurt wel gewoon in en veroorzaakt een botsing. Afknijpen mag niet, maar het is gewoon 'racen', iedereen doet het. Alleen word je bij een botsing wel als 'hoofdschuldige' aangewezen.

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Norris probeerde het buitenlangs tja dat laat een Verstappen niet toe, blijf erbij dat het voorkomen had kunnen worden wanneer het Team van Max beter had opgelet bij de pitstop door niet zoveel tijd te verspillen. 

Het teamwork bij Redbull begint langzamerhand ook scheuren te vertonen en dat Cristian Horner het allemaal tegenspreekt dat dit niet zo is lijkt het Verstappen kamp toch steeds meer gelijk begint te krijgen dat er niet goed wordt doorontwikkeld en ook de samenwerking niet meer 100% is, dus een vorm van irritatie zal zeker hebben meegespeeld bij het elkaar bestrijden op de baan.  

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...