Tonskidutch Geplaatst: 28 juni Geplaatst: 28 juni Ja alles is "wichtig" ook of ze E5 in de tank hebben of goei poeier? Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Sprietje Geplaatst: 28 juni Geplaatst: 28 juni (aangepast) Q1, Max de snelste tijd. Q2 ook de snelste. 28 juni aangepast door Sprietje
Sprietje Geplaatst: 28 juni Geplaatst: 28 juni (aangepast) Max ook in Q3 de snelste. Start morgen van pole position. 28 juni aangepast door Sprietje
Frans B Geplaatst: 28 juni Geplaatst: 28 juni Wat was nou het probleem met Leclerc ? System Administrator (niet van deze site)
moonchild Geplaatst: 28 juni Geplaatst: 28 juni proberen te kijken via viaplay, sq3 was niet te doen door continu storingen in de stream, pruts bedrijf VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Con Geplaatst: 28 juni Auteur Geplaatst: 28 juni 14 uren geleden, Tonskidutch zei: Hé uh, ondanks dat iemand weer de focus gestolen heeft, hoe ziet dat circuit er uit? Ho, ho, ho, ik steel niets hè! Gaf alleen maar de starttijden door. Ik ging er vanuit (lees hoopte) dat @Sprietje de details zou aanvullen. Ik heb die historie niet en kan er verder ook niets fatsoenlijks over zeggen. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Tonskidutch Geplaatst: 29 juni Geplaatst: 29 juni Als @Sprietje tijd heeft maakt hij die Formule1 aankondigingen. En dat is mooi dat hij dat doet. De focus stelen is niet negatief bedoeld maar wacht dan effe. Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Sprietje Geplaatst: 29 juni Geplaatst: 29 juni (aangepast) Max in Q3 de snelste, 0,4 sec. sneller dan Norris die 2e is. Start morgen vanaf pole position. 29 juni aangepast door Sprietje
D-box Geplaatst: 29 juni Geplaatst: 29 juni 3 minuten geleden, Sprietje zei: Max in Q3 de snelste. Start morgen vanaf pole position. Ik zag het ook, maar ik zag ook een replay dat over "Verstappen Incident" ging, dus heb ik niet goed opgelet. ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
D-box Geplaatst: 29 juni Geplaatst: 29 juni 1 uur geleden, Sprietje zei: Hij zou te langzaam hebben gereden in de pitstraat. Thx 4 info. ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
Sprietje Geplaatst: 29 juni Geplaatst: 29 juni Mercedes moet een boete van €5000,- betalen omdat Hamilton in Q3 uit de Pitbox weg reed met de afvoerslang nog op zijn uitlaat en een krik omver reed. Verstappen heeft geen straf gekregen voor te langzaam rijden in de pitstraat.
Sprietje Geplaatst: 30 juni Geplaatst: 30 juni Startopstelling race 1. Max Verstappen Red Bull 2. Lando Norris McLaren 3. George Russell Mercedes 4. Carlos Sainz Ferrari 5. Lewis Hamilton Mercedes 6. Charles Leclerc Ferrari 7. Oscar Piastri McLaren 8. Sergio Perez Red Bull 9. Nico Hulkenberg Haas 10. Esteban Ocon Alpine 11. Daniel Ricciardo RB 12. Kevin Magnussen Haas 13. Pierre Gasly Alpine 14. Yuki Tsunoda RB 15. Fernando Alonso Aston Martin 16. Alex Albon Williams 17. Lance Stroll Aston Martin 18. Valtteri Bottas Stake F1 19. Logan Sargeant Williams 20. Guanyu Zhou Stake F1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen