ad123 Geplaatst: 28 juni Geplaatst: 28 juni Te koop een axing spu 41-02 en een inverto twin lnb ,beide zijn nieuw 10,- euro per stuk
Tandwiel25Hooi Geplaatst: 27 juli Geplaatst: 27 juli Hallo @ad123 Je hebt een diseq sswitch en een LNB in de aanbiebing. Staan deze nog te koop, of zijn ze reeds verkocht. Als de aanbieding nog geldig is, heb ik interesse. Waar woon je, als het in de buurt van Krommenie is, kan ik ze halen, anders wordt het opsturen Groeten Tandwiel
ad123 Geplaatst: 27 juli Auteur Geplaatst: 27 juli Hallo Tandwiel Ik woon niet in de buurt,in Gorinchem. Verzenden is wel mogelijk. gr, Ad
Tandwiel25Hooi Geplaatst: 6 augustus Geplaatst: 6 augustus Goede morgen AD 123, Het antwoord is wat later, ik ben een paar dagen naar Duitsland geweest Ik woon in Krommenie, ophalen kost meer dan opsturen Een klein pakketje tot 2 kg kost E5,95. en jouw spullen wegen geen 2kg, denk ik In totaal komt het dan op E26.- Als we de koop willen voort zetten, laten we dan over gaan op de mail Krukas121@gmail.com Met vr.gr, Hans
Aanbevolen berichten