Moderator ceesv Geplaatst: 9 juli Moderator Geplaatst: 9 juli 1 uur geleden, Codx zei: Het is binnen 5 minuten te realiseren alleen mag het officieel niet. Zoiets kan je heel veel gaan kosten, de straf die justitie daarop geeft is niet mals. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Codx Geplaatst: 9 juli Geplaatst: 9 juli 9 minuten geleden, ceesv zei: Zoiets kan je heel veel gaan kosten, de straf die justitie daarop geeft is niet mals. Ja jij ziet overal spoken, justitie heeft wel wat beters te doen dan 1 stream uit de lucht plukken.. Kijk als je grote commerciële IPTV boer gaat spelen zou ik het met je eens zijn. Het kan zijn dat 192 TV er niet zo blij mee is, en ze liever zien dat iedereen een abo bij hun neemt maar verder zal er geen haan naar kraaien. Je weet toch zelf ook wel hoeveel stream url's hier op het forum te vinden zijn. Die zijn allemaal 100% legaal ja echt. Kom op cees... SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Moderator ceesv Geplaatst: 9 juli Moderator Geplaatst: 9 juli Niet op de boodschapper schieten!🙄 Ik heb de wet niet geschreven. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
digitaal kijker Geplaatst: 9 juli Geplaatst: 9 juli 1 uur terug, Eduard07 zei: Je kunt gewoon een eerlijk IPTV abonnementje nemen op NLZIET, of Ziggo of andere kabelaar (in Vlaanderen). (Als je die toegang nog niet had op je huidig abonnement) Dat was uiteraard de strekking van mijn tip. Niet wat jij er nu weer omheen fantaseert. ik heb NLZiet in belgie maar zie geen 192 TV in het aanbod, of is dat in het extra betalende optie dat deze zit ??? 538 TV zit op NLZiet, maar 192 TV nog niet tegengekomen. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Penthe Geplaatst: 9 juli Geplaatst: 9 juli 24 minuten geleden, digitaal kijker zei: ik heb NLZiet in belgie maar zie geen 192 TV in het aanbod, of is dat in het extra betalende optie dat deze zit ??? 538 TV zit op NLZiet, maar 192 TV nog niet tegengekomen. 192 TV zit niet in het aanbod van NLZiet, daarin zitten enkel de standaard Nederlandse zenders en met het extra pakket wat zenders uit de UK.
digitaal kijker Geplaatst: 9 juli Geplaatst: 9 juli (aangepast) 7 minuten geleden, Penthe zei: 192 TV zit niet in het aanbod van NLZiet, daarin zitten enkel de standaard Nederlandse zenders en met het extra pakket wat zenders uit de UK. dacht het al, zal een vergissing zijn van Eduard07 9 juli aangepast door digitaal kijker Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
astro iris Geplaatst: 11 juli Geplaatst: 11 juli 192TV is sinds vanavond omgezet op de TVV ontvangers van satelliet naar IPTV. Of dit ook zo is met de CD ontvangers kan ik niet bevestigen.
Sprietje Geplaatst: 11 juli Geplaatst: 11 juli 192TV is ook uit de fastscanlijst van CD verdwenen maar dat is volgens mij al sinds dinsdag toen een fastscanlijst automatisch vernieuwd werd.
Miauw Geplaatst: 11 juli Geplaatst: 11 juli Zou Canal Digitaal terug naar basic gaan, terug naar het STB-pakket? Het lijkt er wel op, het maandelijkse tarief wordt alleen maar hoger. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
astro iris Geplaatst: 11 juli Geplaatst: 11 juli 22 minuten geleden, Sprietje zei: 192TV is ook uit de fastscanlijst van CD verdwenen maar dat is volgens mij al sinds dinsdag toen een fastscanlijst automatisch vernieuwd werd. Kan je 192TV dan niet meer ontvangen met CD ontvanger?
Sprietje Geplaatst: 12 juli Geplaatst: 12 juli Ja, via IPTV wel maar ik heb het over de fastscan zenderlijst via de satelliet.
astro iris Geplaatst: 12 juli Geplaatst: 12 juli De IPTV zenders staan dan wel in de CD zenderlijst samen met de satelliet zenders. Fatscan zenderlijst weet ik niet, want heb die niet .
Sprietje Geplaatst: 12 juli Geplaatst: 12 juli Dit is de verouderde fastscan zenderlijst: https://m7cdn.io/canaldigitaal/downloads/zenderlijsten/20240524-zenderlijst-satelliet-instellingen.pdf
Codx Geplaatst: 12 juli Geplaatst: 12 juli 12 uren geleden, Miauw zei: Zou Canal Digitaal terug naar basic gaan, terug naar het STB-pakket? Het lijkt er wel op, het maandelijkse tarief wordt alleen maar hoger. Wat bedoel jij nou ? SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Miauw Geplaatst: 12 juli Geplaatst: 12 juli 14 uren geleden, Codx zei: Wat bedoel jij nou ? Als CDS weer een soort STB-pakket wordt en dan nog duurder ook, dan gaan ze dat niet heel erg lang volhouden. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen