Ga naar inhoud


NPO 1 loop telkens vast op vu+ zero.


ae-sat

Aanbevolen berichten

 

Goedendag,

 

Ik heb een vu+ en een dreambox hd800se aan mijn schotel (75cm) zitten aan tripple lnb. Bij Npo1 heb ik op de vu+ constant freezers. Andere zenders gaan goed. Op dreambox geen last bij npo1. Beide hebben zelfde zenderlijst. Op de video (kan maar 10mb sturen) Zie je LOCK en dan weer niks en dat heb ik dus constant (sind de zender wijzigingen van 22 mei). Wie kan mij helpen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, ae-sat zei:

Goedendag,

 

Ik heb een vu+ en een dreambox hd800se aan mijn schotel (75cm) zitten aan tripple lnb. Bij Npo1 heb ik op de vu+ constant freezers. Andere zenders gaan goed. Op dreambox geen last bij npo1. Beide hebben zelfde zenderlijst. Op de video (kan maar 10mb sturen) Zie je LOCK en dan weer niks en dat heb ik dus constant (sind de zender wijzigingen van 22 mei). Wie kan mij helpen.

 

Op die frequentie heeft npo1 ook nooit gezeten. De FEC van 7583 is nooit van toepassing geweest.

NPO1 zit nu op:

3.5°E action_collapse.gif1Astra 3B 12187.50 H 225 Europe DVB-S2 8PSK 29900 3/4 M7 Group, 65.1 Mb/s  3 3225 KingOfSat charts update form
  zap.gif NPO 1 HD   General Canal Digitaal
TeleSat
TV Vlaanderen
Mediaguard 3
Nagravision 3
Viaccess 5.0
21029 519 hd.gif 99dd51.gif ned  2729  519  40  2024-05-24 +

 

 

Verder wil ik je adviseren  geen kant-en-klare (snel gedateerde) zenderlijsten te gebruiken, maar gewoon de satelliet af te scannen. Alleen zo haal je de meest actuele zenderlijst binnen. (Geldt ook voor andere satellieten die je wilt binnenhalen) 

aangepast door Eduard07
  • Like 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar om terug te komen op het probleem, je schreef dat dit begonnen is na de verandering van de fec van 2/3 naar 3/4.

 

Het heeft er dan alles van weg, det je signaal sterkte te krap is.

Of een grotere schotel of de schotel beter uitrichten.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...