Ga naar inhoud


Te Koop Vu+ Ultimo 4K


johnybegood

Aanbevolen berichten

Om dat ik stop met TV kijken via satelliet bied ik mijn Vu+ Ultimo 4K te koop aan, niet gebruikte afstandsbediening in originele doos met aankoop factuur.

Zelf nieuw aangekocht bij xxx (11-2020) uitgerust met een dubbele FBC DVB-S2X ver.2, verder voorzien van een 2 TB HDD.

Ik woon in de buurt van Budel, het liefst ophalen dan kan men ook de box werkend zien.

 

Vraagprijs 275 Euro

 

Verder bied ik mijn ik mijn Canal Digitaal hoofdkaart (met een actief abonnement) en twee extra kaarten sinds kort zonder abonnement.

Zie mijn ander topic.

 

Informatie ontvanger.jpg

IMG_20240703_074225.jpg

IMG_20240703.jpg

IMG_20240703_074233.jpg

IMG_20240703_074446.jpg

Groeten Jan

VU+ Ultimo 4K & Zgemma H7 & Et10000  OpenPLI 9 R
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


6 minuten geleden, Hansen zei:

Hierbij bied ik € 150,=  plus verzendkosten. Nb. de harde schijf hoef ik er niet bij. M.v.g. Hansen

Voor 250€ mag die weg. 

M.v.g. Jan

Groeten Jan

VU+ Ultimo 4K & Zgemma H7 & Et10000  OpenPLI 9 R
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Tonskidutch zei:

Dat lijkt me met aankoopbon 2020 een heel aardige prijs

maar bedoel je hier

 

 

twee aparte insteek tuners of één dual tuner?

 

Ik dacht een dual, ik heb dan 8 tuners.

Groeten Jan

VU+ Ultimo 4K & Zgemma H7 & Et10000  OpenPLI 9 R
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk dat er voor de ultimo enkel een FBC versie is in dual tuner dus 2 ingangen voor 8 tuners met de juiste LNB's.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, bellejt zei:

denk dat er voor de ultimo enkel een FBC versie is in dual tuner dus 2 ingangen voor 8 tuners met de juiste LNB's.

Ik heb wel geen speciale tuners (naam schiet me ff niet te binnen), wel aangesloten met twee onafhankelijke coax kabels en dat werkt perfect.

Groeten Jan

VU+ Ultimo 4K & Zgemma H7 & Et10000  OpenPLI 9 R
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen speciale tuners nodig want FBC is dat al.Je hebt om ze vol te benutten speciale LNB's nodig.Met gewone LNB's heb je ze als eenvoudige 2 tuners en geen 8.

 

Je hebt unicable lnb's nodig om 8 tuners te krijgen : https://www.luxsat.eu/handleidingen/FBC Tuners/index.html

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt bedoelde ook LNB's, heb gewone LNB's en toch worden 8 tuners gemaakt (zie foto's) die ook gebruikt kunnen worden.

Heb meerdere keren meegemaakt dat er door AutoTimer tot wel 8 a 9 timers op een avond werden gemaakt, denk wel dat polariteit / kwadrant dan van belang zijn. 

Tunerconfiguratie2.jpg

Tunerconfiguratie.jpg

  • Like 1

Groeten Jan

VU+ Ultimo 4K & Zgemma H7 & Et10000  OpenPLI 9 R
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, bellejt zei:

Je hebt om ze vol te benutten speciale LNB's nodig.Met gewone LNB's heb je ze als eenvoudige 2 tuners en geen 8.

Er kunnen wel meerdere virtuele tuners geactiveerd worden met gewone LNB's, maar dat is dan beperkt tot de kwadranten die tuner 1 en tuner 2 aangeboden krijgen, Ik zie dat hier regelmatig.

 

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • ceesv sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...