Ga naar inhoud


IPTV razzia


Aanbevolen berichten


dweilen met de kraan open.Na 48 uur staat de backup ergens anders en is het weer oke.Voorbeelden genoeg.Als de providers redelijke prijzen vragen en aanbieden dan was dit allemaal niet nodig.De gebruiker moet de exuberante CEO weddes niet betalen

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, bellejt zei:

De gebruiker moet de exuberante CEO weddes niet betalen

Waarom mogen CEO’s geen hoge salarissen hebben?

Moeten we in het Karl Marx / Engels communisme terug waar iedereen hetzelfde verdiend?

Everybody is equal but some are more equal then everybody. (George Orwell, Animal Farm). 
In een markteconomie bepaald vraag en aanbod de prijs. 
Je kunt iets kopen maar hoeft het niet als de prijs je niet aanstaat. 
Ook in een markteconomie bepaalt vraag & aanbod het salaris van de medewerkers inclusief de managers. 
 

Het is niet dweilen met de kraan open. 
Het is niets anders dan pure diefstal en ik vind het goed dat daartegen ingegrepen wordt. 
Ik werk zelf bij een TV zender en zie niet graag dat de programma’s waarvoor we hoge licentie kosten betalen gewoon gejat worden en andere criminelen hun zakken vullen. 

  • Like 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

en als het bij de ene te duur is ga je op zoek naar een goedkoper alternatief.Slim verstand en niet meedoen aan het graaibeleid van heden.Waarom moet alles 80% duurder zijn in westerse landen dan elders ? Om de politiek en plaatsjes te betalen en de gewone man te pluimen. Boeren moeten weg want die betalen geen import tax om EU parlementairen te laten gooien met miljarden. Allemaal onder het mom van milieu.Als het zo belangrijk is dan zet je electriciteit spotgoedkoop en gaan we allemaal electrisch. maar dan snijd je weer in de elite zijn buidel. Dat maatschappijen hier massaal voor licenties moeten betalen is eigen fout want als je niet betaald komt het er niet en is de staat de pineut.Zie licenties GSM.

  • Like 1

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
46 minuten geleden, bellejt zei:

en als het bij de ene te duur is ga je op zoek naar een goedkoper alternatief.

Dus jij koopt je vlees niet bij de slager maar bij de winkeldief?

Alle goedwillende klanten betalen het verlies veroorzaakt door de diefstal.

Illegaal kijken is een misdrijf, geen overtreding,l en je sponsort de illegale handel met jouw bijdrage voor dat illegaal kijken.

Die personen achter het illegaal kijken strijken een veelvoud op van het salaris van een ceo.

 

Vindt je iets de koopprijs niet waard, koop je het toch niet.

Maar ga dan geen diefstal sponseren wat door legale kijkers betaald mag worden.

  • Like 3
  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarop maak jij uit dat ik illegaal kijk ?  FF mond spoelen en niet beschuldigen als je het niet weet. Beenhouwers genoeg die goedkoper zijn dan grote winkelzaken hoor in belgie.Voor sommige dingen winkel ik gewoon in luxemburg die daar 50% goedkoper zijn dan in belgie.

 

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Waarop maak je uit dat ik zeg dat jij illegaal kijkt?

Voel je je aangesproken of betrapt soms?

 

Ik citeer slechts jouw opmerking.

Je geeft zelf aan dat je op zoek gaat naar een goedkoper alternatief wanneer je iets te duur vindt,dat zijn jouw woorden, niet mijn woorden.

 

Je zou jouw woorden misschien kunnen opvatten als oproep tot...?

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

laat het maar los want je leest zelf niet goed wat je schrijft.Ik ben geen sponsor van illegale handel zoals je schrijft.Bye en ff bekijken wat ik kan doen.Als moderator zou je slimmer moeten zijn maar dat hebben we al eens gezien.Rest my case en denk in het vervolg wel ff na iets van U te beantwoorden.

Op zoek gaan naar alternatieven betekend NIET illegaal gaan maar verder kijken dan je neus lang is.Ga in belgie geen 110 euro betalen voor een farde sigaretten als die in luxemburg maar 56 euro kost. Bestel massaal produkten uit nederland omdat die daar de helft van de belgische prijs zijn.Ben ik dan illegaal bezig ?????????????????????????????    Uitkijken naar identieke dingen goedkoper krijgen is wat belgen juist van nederlanders denken. :)

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dit onderwerp gaat erover dat justitie 13 illegale providers heeft opgerold, en dat er 1,3 miljoen kijkers dat illegale gedoe sponsorden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ceesv zei:

Die personen achter het illegaal kijken strijken een veelvoud op van het salaris van een ceo.

Voor mij dan helaas dan toch het bewijs dat je met minder dure abonnementen juist nog meer kunt verdienen.

Mij is altijd voorgehouden je kunt 100 x 1000 euro verdienen en dan heb je een leuke 100.000 verdient

Kun je het zelfde echter 1000 x voor 500 euro verkopen dan hou je wel een nog veel leukere 500.000 over.

 

Het probleem is echter dat veel bedrijven niet meer kijken naar wat iets kost en wat ze eraan willen verdienen om een goede boterham te verdienen maar uitsluitend kijken wat ze er in de markt voor kunnen vragen en dan zie je dus enorme prijsverschillen ontstaan.

Zouden die legale providers hun prijzen zo laag weten te houden dat het niet loont om illegaal te gaan kijken dan harken ze wel het abonnement van 1,3 miljoen kijkers extra naar binnen.

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, gerrit B zei:

Voor mij dan helaas dan toch het bewijs dat je met minder dure abonnementen juist nog meer kunt verdienen.

Mij is altijd voorgehouden je kunt 100 x 1000 euro verdienen en dan heb je een leuke 100.000 verdient

Kun je het zelfde echter 1000 x voor 500 euro verkopen dan hou je wel een nog veel leukere 500.000 over.

 

Het probleem is echter dat veel bedrijven niet meer kijken naar wat iets kost en wat ze eraan willen verdienen om een goede boterham te verdienen maar uitsluitend kijken wat ze er in de markt voor kunnen vragen en dan zie je dus enorme prijsverschillen ontstaan.

Zouden die legale providers hun prijzen zo laag weten te houden dat het niet loont om illegaal te gaan kijken dan harken ze wel het abonnement van 1,3 miljoen kijkers extra naar binnen.

 

Nou precies dit, ik snap het "volk" wel dat voor een tientje op de eerste rang zit..

Hobbyist, and developer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mijn ervaring is, dat niet het bedrijf de prijzen bepaalt, maar de aandeelhouder opgeeft hoeveel rendement hij wil hebben en dat dat de prijs van het product bepaalt.

Dat geeft soms nogal wat frustratie bij de commerciële afdeling van een bedrijf omdat zij daarmee de lange termijn niet gaan halen.

 

Maar dit laat onverlet dat een tv provider op dit moment aan de verliezende kant zit en zich ernstig zorgen moet maken om het voortbestaan.

Ik zou mijn geld niet inzetten op Canaldigitaal.

 

Bij justitie heeft opsporing en vervolging van illegale tv praktijken geen hoge prioriteit.

De hoge aantallen illegale kijkers is echter wel de bijl aan de wortel van legale bedrijven.

De crux is dat wanneer er geen legale tv providers meer zijn, de illegale tv providers geen bron meer hebben om het signaal te jatten.

Tenslotte gaat bij de kijker het beeld op zwart.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja,

Ik had 2 kaarten van Canal digitaal voor 2 TV's en betaalde daar met ook nog extra korting 38 euro per maand voor voor satelliet ontvangst.

Geen toeters en bellen gewoon een standaard familie abo met alleen ESPN1

Dit heb ik stop gezet en ben overgestapt

Nu betaal ik € 21 euro en heb daarvoor

  • alle ESPN zenders
  • viaplay
  • alle filmnet zenders,
  • diverse nieuwszenders,
  • Duitse zenders (helaas wel een beperkt aantal)
  • Belgische zenders
  • Engelse zenders
  • muziekzenders,
  • natuurzenders enz.
  • dacht in totaal zo'n 600 zenders.

en dat ook nog eens zonder een beperking op het aantal TV's, mobiele devices en computers.

 

en bij wie??????

Juist Canal digitaal

Dan kun je je toch wel afvragen wie er nu voor de gek gehouden wordt?

 

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, gerrit B zei:

 

Hoi, vraagje dus wat voor abo heb je nu dan ?

 

Ik heb hetzelfde dus ook 2 kaarten, naaar wat moet ik vragen ?

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...