Ga naar inhoud


IPTV razzia


Aanbevolen berichten

We worden tegenwoordig met reclame voor illegale IPTV overspoeld. Ik zie ze bijna dagelijks op facebook met beloften van UHD 8K. Ik heb er eens een paar geprobeerd via de gratis test die men kan krijgen. Echte 8K heb ik er niet gezien. Waar zouden ze die trouwens kunnen halen, het bestaat niet. Veel kanalen werkten niet, of met haperingen. Kortom, voor dagdagelijks gebruik zou het zorgen voor veel ergernissen. Maar wat ze wel konden aanbieden was een kanalenlijst die ik zomaar op mijn enigma2 box kon zetten, en waarvan ik de kanalen kon mengen met mijn huidige kanalenlijst zonder enige app te openen. Gewoon van satelliet naar IPTV zappen met op en neer. Blijkbaar hebben ze wel de mogelijkheid om te controleren dat je het niet zomaar op meerdere ontvangers of toestellen kan zetten en er een onderonsje van te maken met familie en buren. Zet je de lijst op een tweede ontvanger en probeert je een tweede stream te openen, valt het stil. Ook opnemen werkte niet, omdat dit gezien werd als een tweede stream. Nu, ik zie daar wel een potentieel voor; in mijn geval TVV. Ik heb TVV met twee kaarten, en dus ook de TVV app. Ik vind de TVV app nogal bedenkelijk van beeldkwaliteit vergeleken met satelliet ontvangst. Maar via de app krijg ik kanalen die niet op de schotel zitten, en blijft het beeld werken bij een fikse bui of storm. Dus TVV maak een kanalenlijst voor enigma ontvangers met een tweetal streams voor opnemen, en in een kwaliteit zoals deze van Proximus. (Proximus is eigenlijk ook IPTV) En ik behoud de vrijheid van ontvanger met free to air kanalen en TVV gemengd. Wel tweetal streams natuurlijk, zodat ik kan opnemen. TVV hoeft mij geen decoder te geven, ik koop die zelf wel naar mijn goesting en budget.

Edwin

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...