Ga naar inhoud


Photos app - Windows 11


Pluizebol

Aanbevolen berichten

Microsoft Photos app in Windows 11 onthoudt zijn ingestelde positie en groote niet.

Krijgt iemand dat wel voor elkaar ? en hoe ?

 

In Windows 10 lukt dit wel perfect.

Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites


55 minuten geleden, Tonskidutch zei:

bedoel je het window / venster van de app zelf of de grootte van de foto's die je bekijkt?

Screenshot_6.png.f322b116a952f644e956d91ea60750dc.png

afbeelding toegevoegd

 

Ik bedoel de plaats en de afmetingen van het window/venster van de app zelf.

Die kan ik na een van de recente photos-app updates niet meer default instellen

Het heeft dus wel goed gewerkt en in Windows 10 werkt het nog steeds zoals ik het graag had.

 

Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Pluizebol zei:

 

Ik bedoel de plaats en de afmetingen van het window/venster van de app zelf.

Die kan ik na een van de recente photos-app updates niet meer default instellen

Het heeft dus wel goed gewerkt en in Windows 10 werkt het nog steeds zoals ik het graag had.

 

PS Ik heb ook helemaal geen nood aan al die vakjes zoals je die in jou antwoord getoond hebt.

Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Ja, zowel Windows 11 als Windows 10 zouden zich de venstergrootte en -positie moeten herinneren. Als je echter problemen ondervindt waarbij Windows niet de laatst gebruikte venstergrootte en -positie onthoudt, zijn hier enkele suggesties om het probleem op te lossen:

  1. Gebruik de Shift-toets bij het sluiten van een venster: Houd de Shift-toets ingedrukt terwijl je op de sluitknop klikt. Dit trucje helpt Windows om de vensterpositie te onthouden1.

 

ik gebruik het zelf nooit, ik klik graag 😁

Beat Dis

Bomb The Base

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tonskidutch zei:

 

ik gebruik het zelf nooit, ik klik graag 😁

 

Helaas dit brengt allemaal geen soelaas.

Ik ben blijkbaar niet de enige met dit probleempje want het is al door meerdere gebruikers gemeld als een probleem in de Feedback Hub.

Volgende dinsdag is het patch-tuesday : ik laat alvast een kaarsje branden 😁

aangepast door Pluizebol

Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Ja dat dacht ik al.

Maar denk je dat het eerder hier gevonden zal worden op sat4all of daar waar men alleen maar bezig is met Windows?

 

Op de Feedback-Hub zie ik het als een bevestiging dat er een probleem bestaat, meer niet.

Ik zie oplossingen eerder op sat4all verschijnen.

Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...