Ga naar inhoud


verse installatie VTI; HDMI instellingen beeldresolutie weg


RaveMaus

Aanbevolen berichten

al eens geprobeerd in dat scherm bij s-video pijtje rechts links te gebruiken om te zien of dat veranderd ? Of de knop menu ? Dikwijls zijn de keuzemogelijkheden zo bereikbaar.

 

Via inlog op box settings

 

config.av.videomode.HDMI=1080p
config.av.videorate.1080p=60Hz

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

Videomode & videoenhancement waren de twee ontbrekende plugins die mijn beeldresolutie terug goed zetten. 

Die even installeren, zonder herstart of iets sprong de resolutie terug goed en alle instellingen weer voorhanden.

 

Nu mijn Netatmo-plugin terug werkend krijgen 🙂

 

Bedankt voor het meedenken!

aangepast door RaveMaus

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wellicht zijn die toch verdwenen met die VTIZero, want ik heb ze manueel zeker niet verwijderd.

 

Het leuke is: we zijn weer wat slimmer! Eigenlijk nooit geweten dat beide programma’s essentieel waren… Weet ik van meerdere dingen niet die erop staan.

 

De Netatmo plugin loopt gelijk ook terug. Er is een geweldige handleiding daarover te vinden op “I have a dreambox.com”

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

vind dit niet vanzelfsprekend want in openvix zit dat gewoon standaard

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Tonskidutch zei:

Dus met alle respect je zal zelf ergens een fout gemaakt hebben.

 

 


En dat zal ik zeker niet ontkennen.

 

Kijk, ik heb die bewuste avond alles terug met de hand geïnstalleerd. God weet wat er gebeurd is.

 

Later toen ik tv ging kijken viel me op dat het beeld minder scherp was als anders. Toen ik overschakelde naar de ingang van de Vu+ gaf de tv 720P invoer aan. Maar op dat moment stond alles er al op.

 

Het maakt op zich niet meer uit, het werkt, we kennen de oorzaak, en weer wat bijgeleerd 😃

  • Like 1

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...