Ga naar inhoud


coaxkabel naar connectbox stuk kan ik deze gebruiken?


Hensat

Aanbevolen berichten


Aan de connectbox zit een contra F-connector met schroefdraad, dus dat kan ja.
Maar of dat ook op de splitter is, bij mij zit daar aan de kabel een IEC-contra connector.
Zo een dus:
image.jpeg.1692f565b7acd3929941337bfc4d428d.jpeg

Beter is denk ik Ziggo bellen. Best kans dat ze kosteloos een nieuwe kabel opsturen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziggo kostenloos kabel laten sturen?

je kan beter bellen en vragen naar een nieuwe router, omdat hij het niet meer doet { gevallen of iets dergelijks } dan krijg je het laatste model met alle kabels en netvoedingen. Kunnen ze toch niet meer controleren.

{ krijg je meteen de sagemcom met wifi 6 }

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-7-2024 om 09:19, Tonskidutch zei:

Ziggo kostenloos kabel laten sturen?

je kan beter bellen en vragen naar een nieuwe router, omdat hij het niet meer doet { gevallen of iets dergelijks } dan krijg je het laatste model met alle kabels en netvoedingen. Kunnen ze toch niet meer controleren.

{ krijg je meteen de sagemcom met wifi 6 }

 

Modems met routers gaan op een gegeven moment stuk, die hebben zoals elk apparaat niet het eeuwige leven. Moet je wel het modem van het stroom halen, anders kunnen ze het nameten en als ze de modem tegen komen, dan val je door de mand.

 

Die zwarte modems zijn veel beter, de witte willen ze bij het opzeggen van het abonnement niet eens terug hebben, mag je zelf naar de milieustraat brengen, alleen de NEXT en NEXT-mini willen ze terug hebben.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-7-2024 om 08:43, Tonskidutch zei:

Ziggo heeft een verplichting om oude apparatuur terug te nemen, dat wegens de grondstoffen die gerecycled worden en je krijgt bij elk apparaat ook een retour box met adressticker erbij. Dus je lult uit je nek.

 

Hoewel daar wel een operatiewond zit, is de wond dicht en komt er zeker geen geluid uit. 😜

 

Ziggo wil geen verouderde apparatuur terug. Wil je het in de retourdoos terug sturen, dan zal je oude apparatuur eerst volledig in kleine stukjes moeten slaan voor je het in de retourdoos kan krijgen, kan je wel je agressie kwijt, daar hebben ze bij Ziggo dan weer goed over nagedacht.

 

De NEXT, NEXT-mini en de zwarte modems willen ze met als je er Wifipots in bruikleen gekregen heb, wel terug hebben, dat moet zelfs, anders krijgt men de rekening.

 

Ik heb voor iemand met een witte verouderde  modem nog gebeld hoe die in het te kleine retourdoosje kon krijgen, met de witte router kunnen mensen leuk hun interne netwerkje opzetten kreeg ik te horen, alsof de doorsnee gebruiker daarop zit te wachten. De NEXT-mini moest met adapter en adapterkabel wel terug.

 

aangepast door Miauw

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...