Ga naar inhoud


Prijs bitterbal bij André Rieu


Zunigkyk

Aanbevolen berichten


12 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Maar je mag er bij mij een paar komen eten.


Dat doe ik volgend jaar. Dan moet ik in Maastricht zijn voor een geboorte oorkonde, BSN, DigiID en nieuw paspoort.
Dan gaan we gezellig bitterballen kanen.

  • Like 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-7-2024 om 10:42, Tonskidutch zei:

Ik weet niet @zzzzzz wat de prijs van bitterballen in de HoReCa te maken heeft met Rieu.

 

1 Kroket (inclusief 10 frietjes) op het kindermenu kost in Café Sjiek al 7€ per stuk. Het is namelijk geen Febo maar een eetcafé. Daarom gaan toeristen ook allemaal liever naar de Febo.

Had je een Biden-momentje?

Ik had nog niet in deze thread gereageerd, maar word plots vermeld, alsof ik hier iets geplaatst zou hebben.

Noch bitterballen noch André Rieu zijn favorieten van mij, laat staan dat ik er enige interesse voor heb.

Doet mij denken aan dit artikel:

 

https://nieuwspaal.nl/biden-wenst-reagan-spoedig-herstel-toe/

aangepast door zzzzzz

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens Ronald Reagan maakte heel vaak dergelijke bloopers m.b.t. namen en/of landen als hij voor de pers stond. (en heel veel jonger dan Biden)

Maar was de beste republikeinse president voor alle Amerikanen tot noch toe.

En dat is Off Topic.

 

On topic @Zunigkyk ga je nog verontschuldigingen aanbieden aan André?

 

 

 

Metropolitain

Emanuel Santarromano

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Tonskidutch zei:

Overigens Ronald Reagan maakte heel vaak dergelijke bloopers m.b.t. namen en/of landen als hij voor de pers stond. (en heel veel jonger dan Biden)

 

Die was echt aan het dementeren en het meest sneue was dat hij het zelf in de gaten had.

Zijn tweede termijn liep vooral vlekkeloos doordat hij een sterk team om zich heen had. En dat team is belangrijker dan wss menigeen aan de buitenkant inschat. 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die bitterballen zijn geen noodzaak om te genieten van de shows van - letterlijk - wereldklasse die Rieu neerzet.

Vrijwel geen land in de vrije wereld waar hij niet is geweest met zijn hele entourage. Petje af!

Hij zet James Last ermee in de schaduw.....

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, gerrit B zei:

Trouwens de bitterballen met old amsterdam kaas al eens geproefd?

Hoeven niet in het vet maar kunnen gewoon in de oven of airfryer en smaken echt lekker. (zijn wel een stuk duurder met 50 cent per stuk)

 

Nog niet geproefd, maar Old Amsterdam kaas is nep oude kaas, maar als het lekker is, zie ik het probleem niet.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon proberen, hou je van kaas dan is het verrassend lekker.

Dochter heeft ze ook meegenomen naar Duitsland om ze daar te laten proeven en ze vroeg als ze weer in de aanbieding waren dan meteen 10 zak te kopen want de 4 zak (4 x 10 stuks) waren nu in mum van tijd weg terwijl ze maar met 6 personen waren.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...