Ga naar inhoud


Prijs bitterbal bij André Rieu


Zunigkyk

Aanbevolen berichten

André Rieu speelt weer op Het Vrijthof: https://www.telegraaf.nl/video/1627128515/zoon-andre-rieu-toen-trilde-mijn-vader-op-zijn-benen

Ik vroeg me af wat dat nou kost. Om en nabij €100/plek dus. Vooraan 30% meer, achterin 30% korting.

 De prijs van een set a 8 bitterballen zou €10,50 zijn, of €1,31/stuk... Is dat redelijk??

Deze man kocht er 24 ineens

image.png.f7c5ec2dd65a762f1750796d56facb96.png

Link naar reactie
Delen op andere sites


12 minuten geleden, Zunigkyk zei:

Vooraan 30% meer, achterin 30% korting.

 

Als je helemaal niet komt krijg je 100% korting. 

Voor die optie zou ik kiezen. 

Dan hoef ik ook geen dure bitterballen door mijn strot te duwen. 

  • Haha 3

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

80 stuks 25 grams bitterballen met 20% rundvlees  kosten 13,61 incl. BTW

Dus goed 17 cent per stuk.

Als je er dan 1000 op zo'n avond weet weg te zetten dan geeft dat een bruto winst van een ruim 1100 euro.

Daar wil ik ook wel een avondje bitterballen voor in het vet gooien.

Maar denk dat je als bitterballen bakker eerst flink af moet tikken bij Dhr. Rieu voordat je ook maar 1 bitterbal kunt verkopen en dat daardoor de eindprijs dus ook zo hoog is.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je luxe wil moet dat betaald worden.Goedkoper prijzen ivm belgische tarieven op festivals. Pakje friet of zoals jullie zeggen patat kost daar 12.50 euro.Biertjes 8 euro enzovoort.Kan je het niet betalen dan blijf je thuis of bekijkt het op TV :).

 

Kijk eens naar de tarieven dat kraampjes betalen op de gentse feesten en dan zal je de prijzen begrijpen.Oliebollen  kraam voor de feesten 80.000 euro.Dan moet je veel dingen verkopen aan normale prijzen of je zet ze hoger

aangepast door bellejt

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, ceesv zei:

Beter dit, een zichzelf bedruipend orkest met 250 medewerkers op de loonlijst als een gesubsudieerd orkest met belastinggeld waar geen mens naar kijkt.

 

Het is toch volledig commercieel, of zit er echt subsidie op? Ik zou het raar vinden als er subsidie op zo'n grote commerciële organisatie zit die ook in het buitenland actief is, terwijl meneer Rieu in een kasteel woont.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Zunigkyk zei:

André Rieu speelt weer op Het Vrijthof: https://www.telegraaf.nl/video/1627128515/zoon-andre-rieu-toen-trilde-mijn-vader-op-zijn-benen

Ik vroeg me af wat dat nou kost. Om en nabij €100/plek dus. Vooraan 30% meer, achterin 30% korting.

 De prijs van een set a 8 bitterballen zou €10,50 zijn, of €1,31/stuk... Is dat redelijk??

Deze man kocht er 24 ineens

image.png.f7c5ec2dd65a762f1750796d56facb96.png

 

Ik denk dat de catering verpacht is aan de hoogste bieder, daarnaast kan een ondernemer het dacht ik van de belastingdienst aftrekken, wat blijft er dan onder de streep van deze bestelling over?

 

Als particulier voel je je dubbel bitter na de rekening te hebben betaald, als die een keuze had, dan was de frituurpan zelf meegenomen.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet @zzzzzz wat de prijs van bitterballen in de HoReCa te maken heeft met Rieu.

 

1 Kroket (inclusief 10 frietjes) op het kindermenu kost in Café Sjiek al 7€ per stuk. Het is namelijk geen Febo maar een eetcafé. Daarom gaan toeristen ook allemaal liever naar de Febo.

  • Like 1

Metropolitain

Emanuel Santarromano

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb na het lezen van deze thread een ontzettend verlangen naar bitterballen. 
 

Ja TonskyTVdutch, ik zie het nu, 

ik kende het nog onder: de „Automatiek“

Daarmee ben ik opgegroeid. 
Daar kocht ik altijd na de schooltijd een broodje doodgereden hond. 🐕 

Of een berelul. 

😂😂😂😂
 

aangepast door Drs. IJzerbout
  • Haha 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Ik heb na het lezen van deze thread een ontzettend verlangen naar bitterballen. 
 

Ja TonskyTVdutch, ik zie het nu, 

ik kende het nog onder: de „Automatiek“

Daarmee ben ik opgegroeid. 
Daar kocht ik altijd na de schooltijd een broodje doodgereden hond. 🐕 

Of een berelul. 

😂😂😂😂
 

 

Het is een kruising tussen een normale patatzaak en McDonalds, en voor als je haast hebt kan je het meestal binnen het uit de muur trekken, maar daar ligt meestal geen luxe zoals je het beschreven hebt in. 😉

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...