Ga naar inhoud


Signaalsterkte verschil tussen HD en SD zenders


Sandra-

Aanbevolen berichten

Zulke spectrum analyses kunnen de doorsnee gebruiker niet weergeven zonder speciale software en apparatuur, laat staan dat de doorsnee gebruiker  het kan bevatten. Of conclusies eruit kan trekken, die immers deel uitmaakten van de vraag.

 

31 minuten geleden, Old Satterhand zei:

En om op je stelling terug te komen: De sterkte van het signaal op je ontvanger zegt helemaal niets over de inhoud.

 

Dit is wel iets dat men als doorsnee gebruiker kan bevatten. Dus maak het niet zo lastig voor ons, het merendeel van de lezers zijn leken.

Het ligt aan die leraar/docent in hoeverre de leerling de materie als onderzoeker opneemt en verwerkt.

Monsoon, Club Mix

Nusrath Fateh Ali Kahn

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


10 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Zulke spectrum analyses kunnen de doorsnee gebruiker niet weergeven zonder speciale software en apparatuur, laat staan dat de doorsnee gebruiker  het kan bevatten. Of conclusies eruit kan trekken, die immers deel uitmaakten van de vraag.

 

 

Dit is wel iets dat men als doorsnee gebruiker kan bevatten. Dus maak het niet zo lastig voor ons, het merendeel van de lezers zijn leken.

Het ligt aan die leraar/docent in hoeverre de leerling de materie als onderzoeker opneemt en verwerkt.

 

Wat loop je nou weer te zeveren man. De TS stelt een eenvoudige vraag, en het juiste antwoord daarop kun je alleen aantonen met een meting. 

Dat is wat ik doe. Sandra wil meer weten van transponders, had je dat weer eens niet gelezen?

En een spectrum display vindt je op de eenvoudigste satellietmeters al.

 

Reageer eens wat minder en lees beter is mijn advies. Zeuren kunnen we allemaal.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wist niet dat je boos bent... of werd

aannames

Ofschoon Sandra meer wilde weten moet je eerst Sandra vragen of ze de juiste metingen kan opvolgen.

1 uur terug, Old Satterhand zei:

En een spectrum display vindt je op de eenvoudigste satellietmeters al.

 

heeft Sandra die mogelijkheid zoals jij het weergeeft?

 

doei

 

Monsoon, Club Mix

Nusrath Fateh Ali Kahn

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor alle reacties. Het heeft mijn interesse gewekt om zelf ook eens goed de verschillende ontvangstwaarden te kunnen meten en niet alleen via het menu van de TV. Ik leer zoveel van dit forum. Het blijft interessant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...