Ga naar inhoud


Update TVV satelliet zenderlijst.


astro iris
Ga naar oplossing Opgelost door ceesv,

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Staat als eerste op zijn lijstje wanneer hijj terug is van vakantie.:)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, astro iris zei:

Enig idee wanneer er een update komt van de TVV satelliet zenderlijst? Op dit moment heel wat kanalen die verdwenen zijn van satelliet, maar nog steeds in de zenderlijst staan.

 

De nieuwe zenderlijst is amper een week oud, zie: https://m7cdn.io//tvvlaanderen/pdfs/zenderlijsten/zenderlijst-tv-vlaanderen-satelliet.pdf

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de nieuwe lijst van 05/07/2024 die je postte, staan zeker nog een 10 tal kanalen in die niet meer op satelliet zitten. Bijvoorbeeld de muziekzenders op Astra 28.2 11265 H, ook Bloomberg op 871 geeft geen beeld, alhoewel ik hem met eigen ontvanger wel nog ontvang en zo zijn er nog tal van kanalen.  Lijkt er dus sterk op dat de nieuwe lijst niet is ge up date.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Heb je de ontvanger opnieuw gestart om de nieuwe zenderlijst te activeren?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-7-2024 om 12:25, astro iris zei:

@Sprietje Ik heb zonet de zenderlijst opnieuw ingeladen, maar is de oude lijst die blijft staan. Hoe komt dit?

omdat je eerst de oude moet verwijderen , dan pas de nieuwe  '' inladen ''

aangepast door SIMBAke

VU+ ultimo en ultimo 4K

Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar )

Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, astro iris zei:

Ik ben nogal een leek, maar hoe verwijder je die oude zenderlijst uit die TVV ontvanger.

En als ik die verwijder is mijn favorietenlijst dan ook verwijderd?

ik gebruik de zenderlijst van hans , ik had die verwijderd en de nieuwe geladen , mijn favoriete lijst is intact gebleven 

maar dat zou idd zomaar kunnen , want vroeger was ik die ook altijd terug leeg bij een nieuwe lijst

VU+ ultimo en ultimo 4K

Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar )

Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
  • Oplossing

Bij een TVV ontvanger is de optie verwijderen zenderlijst niet aanwezig.

TVV regelt dat allemaal op afstand in je ontvanger.

 

Wanneer er een lijst blijft hangen zou je kunnen overwegen terug te gaan naar de fabrieksinstellingen.

De ontvanger zou zich dan weer zelf nieuw moeten configureren.

 

Besef, dat de huidige zenderlijst nog niet is bijgewerkt door TVV en dat er programma's in je lijst kunnen staan die geen beeld meer geven.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...