astro iris Geplaatst: 16 juli Geplaatst: 16 juli Enig idee wanneer er een update komt van de TVV satelliet zenderlijst? Op dit moment heel wat kanalen die verdwenen zijn van satelliet, maar nog steeds in de zenderlijst staan.
Moderator ceesv Geplaatst: 16 juli Moderator Geplaatst: 16 juli Staat als eerste op zijn lijstje wanneer hijj terug is van vakantie. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 16 juli Geplaatst: 16 juli 33 minuten geleden, astro iris zei: Enig idee wanneer er een update komt van de TVV satelliet zenderlijst? Op dit moment heel wat kanalen die verdwenen zijn van satelliet, maar nog steeds in de zenderlijst staan. De nieuwe zenderlijst is amper een week oud, zie: https://m7cdn.io//tvvlaanderen/pdfs/zenderlijsten/zenderlijst-tv-vlaanderen-satelliet.pdf
astro iris Geplaatst: 16 juli Auteur Geplaatst: 16 juli @Sprietje Ik heb zonet de zenderlijst opnieuw ingeladen, maar is de oude lijst die blijft staan. Hoe komt dit?
Sprietje Geplaatst: 16 juli Geplaatst: 16 juli (aangepast) Ik laat je de fastscanlijst pdf zien. Jij bedoeld de fastscanlijst download. Helaas lopen die niet gelijk. 16 juli aangepast door Sprietje
astro iris Geplaatst: 16 juli Auteur Geplaatst: 16 juli In de nieuwe lijst van 05/07/2024 die je postte, staan zeker nog een 10 tal kanalen in die niet meer op satelliet zitten. Bijvoorbeeld de muziekzenders op Astra 28.2 11265 H, ook Bloomberg op 871 geeft geen beeld, alhoewel ik hem met eigen ontvanger wel nog ontvang en zo zijn er nog tal van kanalen. Lijkt er dus sterk op dat de nieuwe lijst niet is ge up date.
jeevanhoof Geplaatst: 16 juli Geplaatst: 16 juli Vandaag gaf mijn tv aan dat de zenderlijst werd geüpdate. Ik heb wel niet gekeken wat er veranderd is. Ik gebruik op de tv enkel een favorieten lijst en maak gebruik van de tweede kaart dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
astro iris Geplaatst: 16 juli Auteur Geplaatst: 16 juli 3 uren geleden, jeevanhoof zei: Vandaag gaf mijn tv aan dat de zenderlijst werd geüpdate. Ik heb wel niet gekeken wat er veranderd is. Ik gebruik op de tv enkel een favorieten lijst en maak gebruik van de tweede kaart Bij mij is er niks veranderd.
Moderator ceesv Geplaatst: 16 juli Moderator Geplaatst: 16 juli Heb je de ontvanger opnieuw gestart om de nieuwe zenderlijst te activeren? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
astro iris Geplaatst: 16 juli Auteur Geplaatst: 16 juli @ceesv Inderdaad, maar vooral zenders van de Astra28.2 die verdwenen zijn op satelliet, staan er nog in.
SIMBAke Geplaatst: 19 juli Geplaatst: 19 juli (aangepast) Op 16-7-2024 om 12:25, astro iris zei: @Sprietje Ik heb zonet de zenderlijst opnieuw ingeladen, maar is de oude lijst die blijft staan. Hoe komt dit? omdat je eerst de oude moet verwijderen , dan pas de nieuwe '' inladen '' 19 juli aangepast door SIMBAke VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
astro iris Geplaatst: 19 juli Auteur Geplaatst: 19 juli 3 uren geleden, SIMBAke zei: omdat je eerst de oude moet verwijderen , dan pas de nieuwe '' inladen '' Ik ben nogal een leek, maar hoe verwijder je die oude zenderlijst uit die TVV ontvanger. En als ik die verwijder is mijn favorietenlijst dan ook verwijderd?
SIMBAke Geplaatst: 20 juli Geplaatst: 20 juli 16 uren geleden, astro iris zei: Ik ben nogal een leek, maar hoe verwijder je die oude zenderlijst uit die TVV ontvanger. En als ik die verwijder is mijn favorietenlijst dan ook verwijderd? ik gebruik de zenderlijst van hans , ik had die verwijderd en de nieuwe geladen , mijn favoriete lijst is intact gebleven maar dat zou idd zomaar kunnen , want vroeger was ik die ook altijd terug leeg bij een nieuwe lijst VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
astro iris Geplaatst: 20 juli Auteur Geplaatst: 20 juli Ik vind de zenderlijst terug, maar nergens de vermelding "verwijderen", alleen opnieuw inladen. Het gaat hier wel om een TVV ontvanger.
Moderator Oplossing ceesv Geplaatst: 20 juli Moderator Oplossing Geplaatst: 20 juli Bij een TVV ontvanger is de optie verwijderen zenderlijst niet aanwezig. TVV regelt dat allemaal op afstand in je ontvanger. Wanneer er een lijst blijft hangen zou je kunnen overwegen terug te gaan naar de fabrieksinstellingen. De ontvanger zou zich dan weer zelf nieuw moeten configureren. Besef, dat de huidige zenderlijst nog niet is bijgewerkt door TVV en dat er programma's in je lijst kunnen staan die geen beeld meer geven. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen