Ga naar inhoud


Satellietschotel en receiver


Sandra-

Aanbevolen berichten

Graag wil ik advies of het zinvol is om een receiver te kopen voor de smart TV, of is dat dit vooral bedoeld voor TV's zonder internet om toch interactieve mogelijkheden te hebben. Voegt een receiver bij een smart TV nog iets toe wat betreft extra functies. 

Ik ben de interactieve mogelijkheden van de satellietschotel aan het onderzoeken. Als een programma bezig is heb ik ontdekt dat ik dit vanaf het begin kan starten. De website of app van die zender wordt dan geopend en daar kan ik het programma starten vanaf het begin. Meer mogelijkheden zijn er niet, dus niet een andere dag terugkijken.
Kan dit wel met een receiver of blijft het ook hierbij beperkt tot starten vanaf het begin.

Link naar reactie
Delen op andere sites


het blijft beperkt, een sat ontvanger is interresant als je bepaalde zenders wilt ontvangen. sommige t.v`s hebben ook een sat ontvanger ingebouwd zoals LG.

 

je kan ook een t.v ontvanger kopen van canal digitaal die heeft interactieve tv. maar kan hetzelfde als de canal+ app  deze heeft meer NL zenders en goedkoper dan via de satteliet. meer info op hun site.

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, Cahors Big Bisat: 7W ,08W, 4.8E ,9E ,13E ,19E, 23.5E ,28.2E.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

De TV heeft een DVB-S2 ontvanger, de satkabel zit aan de TV en ik gebruik een module in de CI+ voor mijn satelliet abonnement. 

Hierbij heb ik ontdekt dat ik programma's die bezig zijn vanaf het begin kan starten. Het programma schakelt dan via internet over naar de website van de zender. Een programma van een andere dag terugkijken is hierbij niet mogelijk. Vervolgens ging ik mij afvragen of dit wel kan met een losse receiver bij de TV. Naar aanleiding van jou reactie denk ik dat dit hiermee ook niet lukt. Ik zoek overigens geen streaming diensten of een abonnement met internet TV.

aangepast door Sandra-
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...