Ga naar inhoud


voor Sprietje om over na te denken


Drs. IJzerbout
Ga naar oplossing Opgelost door Sprietje,

Aanbevolen berichten


Zojuist, ceesv zei:

@trust  heeft dat als experiment gedaan.

Die is een krak in zulke experimenten !!

Enkele keren bij hem geweest , heel leerzaam zelfs !! 🙂

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Sprietje zei:

Wat een onzin zit je te vertellen. Ik ken tientallen draaibare schotels op zijn kop, ook hele grote professionele.

 

Offset Gregorian.jpg

 

 

Maar de tientallen (194 in het ontwerp?) schotels uit dit plaatje "bestaan" volgens mij helemaal niet; voor zover ik weet was dit slechts een "artist impression" van de SKA in Zuid Afrika.

 

 

 

51 minuten geleden, Sprietje zei:

Deze persoon is vast ook dronken geweest want die heeft twee schotels op zijn kop gezet, één draaibaar en één vast en heeft dat volgens mij niet gedaan zodat die minder zichtbaar zijn.

schotel ondersteboven 2.JPG

 

Een belangrijk voordeel van een offset schotel "upside down" (hoewel parabolen helemaal geen verplichte boven- of onderkant hebben, dus de term is theoretisch verwarrend), is dat hij (afhankelijk van waar op aarde je hem gebruikt) minder verticaal staat, en dus ook minder blikveld wegneemt.

Dus als je hier op de foto links op het terras zou zitten, of achter het raam, kon je makkelijk over deze schotels heenkijken.

 

Maar je hebt gelijk: de ontwikkelaar heeft 'm niet voor specifiek dat doel gemaakt.

Brilliant ontwerp vind ik trouwens, mooi out of the box gedacht. Ik houd daar wel van.

Waarom jij denkt dat hij vast dronken was, ontgaat me.

 

 

Groet,

A33


Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Sprietje zei:

Dat schrijft IJzerbout dat als iemand een draaibare schotel ondersteboven hangt je wel stomdronken moet zijn.

 

OK, jij was dus ook in de lolbroek-modus.

Van ijzerbout ken ik dat, van jou minder. Dus dat had ik even over het hoofd gezien.

 

 

Overigens hebben jullie het vermoedelijk over dezelfde persoon, want beide ("dronken") fotoos lijken te komen van de website http://watkin-online.com/openpage.html

Alle respect voor die man.

 

Groet,

A33

 

 

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Destijds heeft Trust eens als bewijs een schotel zijwaarts (kwartslag) gemonteerd ,

inclusief met een actuator , ik vind die foto helaas niet meer !! 😭

 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...