Frans B Geplaatst: 26 juli Geplaatst: 26 juli 49 minuten geleden, Toyota zei: Bij mij op Kreta vallen alle tie wraps na 2 of 3 maanden er al af. Iedereen gebruikt hier een soort ijzerdraad en/of koperdraad. Er bestaan tywraps die in de petrochemische industrie gebruikt worden. Die blijven wel goed. Maar waar hier te kopen? System Administrator (niet van deze site)
Drs. IJzerbout Geplaatst: 27 juli Auteur Geplaatst: 27 juli Zo kun je de LNC’s ook monteren. Let vooral op de bevestiging. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Drs. IJzerbout Geplaatst: 27 juli Auteur Geplaatst: 27 juli Antenne mast er voor maakt ook niet uit. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Drs. IJzerbout Geplaatst: 31 juli Auteur Geplaatst: 31 juli En zo gaat het ook. Zeer clevere montage. In Afrika zijn ze niet op hun achterhoofd gevallen. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Sprietje Geplaatst: 31 juli Geplaatst: 31 juli Ja maar een draaibare schotel op zijn kop kennen ze zeker niet.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 31 juli Auteur Geplaatst: 31 juli Daar komt geen antwoord op, tonskyTVdutch. 😂 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Drs. IJzerbout Geplaatst: 1 augustus Auteur Geplaatst: 1 augustus Op 31-7-2024 om 09:00, Sprietje zei: Ja maar een draaibare schotel op zijn kop kennen ze zeker niet. Wie kent dat bij ons in Europa wel dan? Zal ik raden? Zo goed als niemand. Schotels op zijn kop doe je meestal om dat ding te verstoppen. Dan moet ie ook nog op de één of andere manier ergens overheen “kijken” en dan nog de Clarke belt volgen als het even kan. Dus in de praktijk zul je het nergens zien. Dus ook in Afrika zul je het niet tegenkomen. Ik heb het tot nu toe nergens gezien. Maar verkoop die Afrikanen nou niet voor dom Sprietje. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Moderator ceesv Geplaatst: 1 augustus Moderator Geplaatst: 1 augustus @trust heeft dat als experiment gedaan. Zelfs een om zijn as roterende schotel! Ik kan het filmpje even niet vinden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Moderator ceesv Geplaatst: 1 augustus Moderator Geplaatst: 1 augustus Ah, filmpje gevonden! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 1 augustus Geplaatst: 1 augustus 2 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Wie kent dat bij ons in Europa wel dan? Zal ik raden? Zo goed als niemand. Schotels op zijn kop doe je meestal om dat ding te verstoppen. Dan moet ie ook nog op de één of andere manier ergens overheen “kijken” en dan nog de Clarke belt volgen als het even kan. Dus in de praktijk zul je het nergens zien. Dus ook in Afrika zul je het niet tegenkomen. Ik heb het tot nu toe nergens gezien. Maar verkoop die Afrikanen nou niet voor dom Sprietje. Wat een onzin zit je te vertellen. Ik ken tientallen draaibare schotels op zijn kop, ook hele grote professionele.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 augustus Auteur Geplaatst: 2 augustus Je hebt de essentie van mijn verhaal totaal niet begrepen. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 augustus Auteur Geplaatst: 2 augustus (aangepast) 11 uren geleden, Sprietje zei: Ik ken tientallen draaibare schotels op zijn kop Je loopt uit je nek te zwetsen. Verder heb ik het over consumer schotels. Niet over die professionele Deep Space dingen die je ergens uit het www gevist hebt en waar je zelf ook niet weet waarom ze “op de kop staan”. Die schotel aan die huisgevel lijkt me eerder aangebracht door iemand die stomdronken was. 2 augustus aangepast door Drs. IJzerbout "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: 2 augustus Geplaatst: 2 augustus 13 uren geleden, ceesv zei: @trust heeft dat als experiment gedaan. Zelfs een om zijn as roterende schotel! Ik kan het filmpje even niet vinden. geinig ik dacht gelijk aan circulair / polair heeft @trust daar ook een uitleg over? Coles Corner Richard Hawley
Sprietje Geplaatst: 2 augustus Geplaatst: 2 augustus (aangepast) Deze persoon is vast ook dronken geweest want die heeft twee schotels op zijn kop gezet, één draaibaar en één vast en heeft dat volgens mij niet gedaan zodat die minder zichtbaar zijn. 2 augustus aangepast door Sprietje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen