Ga naar inhoud


Mijn (hot)mail binnenkort niet meer bereikbaar?


wanderer

Aanbevolen berichten


3 uren geleden, Mojo zei:

Het gaat toch om microsoft accounts?

Kwartje is gevallen😁. Je  wordt dus verplicht om die rommel van Microsoft te gebruiken (lees er gaat reclame door je strot geduwd worden). Ik heb hier nog geen email over ontvangen...

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 3 Microsoft accounts op 2 ervan heb ik de email ontvangen de 3e zal niet lang op zich laten wachten. Als ik voor deze accounts straks enkel een Microsoft produkt moet gebruiken vliegen alle 3 accounts eruit en gaat mijn Windows 10 over op een lokaal account.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-7-2024 om 15:52, bellejt zei:

ja als het is zoals hun laatste update stuurt gans de wereld geen mails meer

 

Je zegt domme dingen, dat was een probleem bij crowdstrike, een antivirus software fabrikant en niet Microsoft. 

 

Overigens had  dit ook bij Microsoft kunnen gebeuren maar dan was de impact vele malen groter geweest, nu is het nog geen 1% van alle computers wereldwijd.  Maar dat geeft ook meteen het probleem aan. We zijn veel te afhankelijk geworden van een Amerikaans bedrijf wat op deze manier alle macht in handen krijgt.  Dat iedereen hetzelfde gebruikt lijkt handig maar als je geen eigen alternatieven ontwikkelt en het gaat fout heb je toch een enorm probleem. En door alles naar de cloud te gooien wordt het nog veel erger.  En wat als de politieke verhoudingen veranderen?  

 

Dit is ook 1 van de reden waarom ik zo tegen globalisatie ben. Ieder land hoort de belangen van zijn eigen gemeenschap te behartigen en zorgen dat ze hun eigen broek kunnen ophouden. Samenwerking is prima maar totale afhankelijkheid niet.  Onze regering heeft de laatste 15+ jaar alles afgebroken, veel kennis en macht weggegeven. Tienduizenden allochtone studenten binnen gehaald, voorgetrokken en opgeleid op onze universiteiten en die hebben niet onze belangen op de eerste plek staan.. Honderdduizenden bedrijven verkocht oa aan de Amerikanen, Chinezen en Arabieren om geld te verdienen. En dan lopen ze nu te roepen dat China een gevaar is. De ironie alleen al.  

 

En we zijn nu op een punt dat zelfs de grootste basis voorzieningen, de gas, electra, water en voedsel productie in gevaar aan het komen zijn, en dit allemaal door een stel linkse gekken die een globalistische wereld agenda nastreven die simpelweg nooit kan bestaan.  Want dat leidt juist tot meer armoede, ongelijkheid, ontevredenheid en uiteindelijk oorlog en vernietiging van de mensheid.    

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Codx zei:

Dat iedereen hetzelfde gebruikt lijkt handig maar als je geen eigen alternatieven ontwikkelt en het gaat fout heb je toch een enorm probleem. En door alles naar de cloud te gooien wordt het nog veel erger.  En wat als de politieke verhoudingen veranderen?

Daar sla je de spijker op z'n kop. Kijk maar even naar het aardgas als goed voorbeeld

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je eerst spreekt over software testen en/of beta fase van een update en dan over de globalisatie en alle vermeende schuldigen die dit veroorzaken dan blijkt toch dat je heel ontevreden bent met de kapitalisten die aan de beurs hun geld verdienen met hun producten. Dat is immers niet links.

Links of Rechts hier gaat het over de feilbaarheid van menselijk vernuft bij die programmeurs.

Morgen rijdt weer een Uber taxi met K.I. tegen een lantaarnpaal. En stopt je apneu apparaat ermee tijdens je slaap.

 

Comme au Cinema

Alain Delon

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Tonskidutch zei:

En stopt je apneu apparaat ermee tijdens je slaap.

Geen probleem word de vrouw wakker van het gesnurk😁

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...