Sprietje Geplaatst: 28 juli Auteur Geplaatst: 28 juli (aangepast) Gewijzigde uitslag na diskwalificatie George Russell 1 Lewis Hamilton Mercedes 2 Oscar Piastri McLaren + 0.647 3 Charles Leclerc Ferrari + 8.023 4 Max Verstappen Red Bull + 8.700 5 Lando Norris McLaren + 9.324 6 Carlos Sainz Ferrari + 19.269 7 Sergio Pérez Red Bull + 42.669 8 Fernando Alonso Aston Martin + 49.437 9 Esteban Ocon Alpine + 52.026 10 Daniel Ricciardo VCARB + 54.400 11 Lance Stroll Aston Martin + 62.485 12 Alexander Albon Williams + 63.125 13 Pierre Gasly Alpine + 63.839 14 Kevin Magnussen Haas + 66.105 15 Valtteri Bottas Stake + 70.112 16 Yuki Tsunoda VCARB + 76.211 17 Logan Sargeant Williams + 85.531 18 Nico Hulkenberg Haas + 88.307 19 Guanyu Zhou Stake DNF 20 George Russell Mercedes DSQ 28 juli aangepast door Sprietje
Sprietje Geplaatst: 28 juli Auteur Geplaatst: 28 juli (aangepast) WK-Stand aangepast na G.B. na Hongarije na Spa 1 Max Verstappen Red Bull 255 265 277 voorsprong 78 2 Lando Norris McLaren 171 189 199 3 Charles Leclerc Ferrari 150 162 177 4 Oscar Piastri McLaren 124 149 167 5 Carlos Sainz Ferrari 146 154 162 6 Lewis Hamilton Mercedes 110 125 150 7 Sergio Pérez Red Bull 118 124 131 8 George Russell Mercedes 111 116 116 9 Fernando Alonso Aston Martin 45 45 49 10 Lance Stroll Aston Martin 23 24 24 28 juli aangepast door Sprietje
minplus Geplaatst: 28 juli Geplaatst: 28 juli 47 minuten geleden, Crazy Sat zei: Prachtige race vandaag ! Mercedes was geweldig.😁 McLaren ook top. Redbull (met nieuwe motor) een flop. 👎 Als iedereen rijdt en strijd met gelijke wapens ...😏 Ik miste wel radio "Costa Calida" tijdens de race . 🫢 Kom, Max heeft super gereden en gewonnen op z'n naaste concurrent en weinig verloren op de jongens erachter. En dat vanaf plaats 11. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Moderator ceesv Geplaatst: 28 juli Moderator Geplaatst: 28 juli Wagen Russel is te licht bevonden, diskwalificatie dreigt! Aanvankelijk voldeed de auto aan het minimumgewicht van 798 kilogram, maar na het verwijderen van de resterende benzine (2,8 liter) – waarbij Mercedes zich volgens de FIA niet helemaal aan de procedure hield – werd de auto opnieuw gewogen en kwam de leiding uit op een gewicht van 796,5 kilogram. Dat is dus anderhalve kilo onder het minimumgewicht. Volgens de reglementen levert dat een diskwalificatie op. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 28 juli Geplaatst: 28 juli Verstappen heeft niet slecht gereden. Hij heeft ook de “schade” weten te beperken. En ik hoefde niet het gevloek & getier aan te horen. 😂😂😂😂 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Sprietje Geplaatst: 28 juli Auteur Geplaatst: 28 juli (aangepast) Russel definitief gediskwalificeerd. Dat krijg je als je als je meer dan 30 ronden op banden door blijft rijden. Dan raak je zoveel gewicht aan rubber kwijt dat je onder het minimum gewicht komt. 28 juli aangepast door Sprietje
minplus Geplaatst: 28 juli Geplaatst: 28 juli Bizar. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
moonchild Geplaatst: 28 juli Geplaatst: 28 juli Wat een ongekende mega dweil is die Perez toch. Van 2 naar 7, en Max voor 0 procent geholpen Op Zandvoort wil ik toch echt iemand anders in de auto zien, en Perez op een vrachtwagen van de plaatselijke vuilophaaldienst in Guadelarja ........... VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Mojo Geplaatst: 28 juli Geplaatst: 28 juli 11 minuten geleden, moonchild zei: Wat een ongekende mega dweil is die Perez toch. Van 2 naar 7, en Max voor 0 procent geholpen O ja? Wie heeft de snelste ronde afgepakt van Norris? 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
moonchild Geplaatst: 28 juli Geplaatst: 28 juli Jipie, we hebben een Perez fan gevonden VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Con Geplaatst: 28 juli Geplaatst: 28 juli 2 uren geleden, moonchild zei: Wat een ongekende mega dweil is die Perez toch. Van 2 naar 7, en Max voor 0 procent geholpen Op Zandvoort wil ik toch echt iemand anders in de auto zien, en Perez op een vrachtwagen van de plaatselijke vuilophaaldienst in Guadelarja ........... Volgens mij liet Perez Max voorbij gaan. Terecht maar ook netjes. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Tonskidutch Geplaatst: 29 juli Geplaatst: 29 juli Je kon het ook gelijk zien dat die bolide van Russel te weinig woog 😁 Spannende race en nadien nog een leuk gesprek met Fernando Alonso gehad. Alleen ben ik helemaal vergeten een handtekening te vragen. 🤢 Coles Corner Richard Hawley
Mojo Geplaatst: 29 juli Geplaatst: 29 juli 6 uren geleden, Tonskidutch zei: Je kon het ook gelijk zien dat die bolide van Russel te weinig woog 😁 Spannende race en nadien nog een leuk gesprek met Fernando Alonso gehad. Alleen ben ik helemaal vergeten een handtekening te vragen. 🤢 Gewoon te weinig rubber opgepakt tijdens de ereronde. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Seniorsatter Geplaatst: 29 juli Geplaatst: 29 juli De kogel is door de kerk. Sainz vertrekt naar Williams
bellejt Geplaatst: 29 juli Geplaatst: 29 juli nu nog de switch van perez naar vcard en max zit weer goed met een rijder waar hij wat aan heeft Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen