Ga naar inhoud


Toekomst Ziggo


OFDM

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Nee, Magenta is van Telekom Deutschland.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Klopt Ziggo zal nog heel lang een voorspoedige toekomst hebben in Nederland.

Daar er meer coax in de grond ligt dan glasvezel.

Dat denk ik ook. Zeker als ze ook nog gewoon TV signaal erover blijven zenden.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Mojo zei:

Dat denk ik ook. Zeker als ze ook nog gewoon TV signaal erover blijven zenden.

Dat blijft nog even spannend want de plannen wijzen op een toekomstig einde van DVB-C (x aantal jaren). Ergens kan ik dat ook wel begrijpen vanuit het gedoe dat instellen op allerlei merken TV toestellen geeft en lineaire TV only.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Mojo zei:

Ja, de mensen zijn vooral lui geworden om ergens over na te moeten denken

Ik denk dat de last vooral bij Ziggo ligt want die moeten via de helpdesk en Internet klanten helpen daarmee. Het is geen lolletje aan het worden met de tegenwoordige smart TV's, echt! Zelf sta ik er wat anders in want ik zie als grote voordeel van DVB-C dat je merk onafhankelijk bent. Dat betekent helaas dat elke TV anders werkt met instellen en soms is dat echt een uitdaging waar de consument niet (meer) uitkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zou ik zeggen dan ligt het toch eerder bij de TV fabrikanten en hun zogenaamd smart interface, welk ze zelf niet eens fatsoenlijk in de gebruikshandleiding volledig kunnen vertalen inzake de diverse aansluitingen van een triple tuner.

Bedankt alsjeblieft TV merk, kijk voor de gein maar eens in die handleidingen, NADA.

Monsoon, Club Mix

Nusrath Fateh Ali Kahn

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-8-2024 om 18:01, ceesv zei:

Niet dat je veel mist aan Nederlandse zenders, maar BVN zit nog steeds op satelliet, en Via de Ziggo app zijn alle Nederlandse zenders nog te bekijken.

Maar ik kijk bijna geen Nederlandse tv meer, het is zonde van de tijd.

 

Volgens mij bedoel je dat jij dit vindt, maar je presenteert het als een feit. Het bepalen voor een ander wat wel en niet leuk/interessant te vinden, begint hier een dingetje te worden.

Groet, André

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Op 6-8-2024 om 18:01, ceesv zei:

Maar ik kijk bijna geen nederlandse tv meer, het is zonde van de tijd.

Ik zal mij de volgende keer nog duidelijker uitdrukken dat het mijn mening is.

 

Ieder ander is natuurlijk gerechtigd om wel naar die programma`s te kijken.

  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...