Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@OFDM

Het gaat hier dan wel om slechtere voorwaarden. Het abonnement wordt eigenlijk wat uitgekleed. En vergeet niet dat Ziggo per 1 juli 2025 de prijzen nog gaat verhogen. Waarschijnlijk met zo'n drie tot vier procent. Daar is echter nog niets over gecommuniceerd. 

30 minuten geleden, Mimisiku zei:

Mede door mijn leeftijd heb ik alles wel gezien (ooit zonder reclame). Wat ik toen leuk vond is inmiddels tot in den treure herhaald zodat ook dát alleen maar iritatie oplevert. Zelfs ook geen nieuws meer. Toch allemaal ellende..

Gaat het wel goed met jou? 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Geplaatst:
1 uur terug, Noordzee zei:

@OFDM

Het gaat hier dan wel om slechtere voorwaarden. Het abonnement wordt eigenlijk wat uitgekleed.

In welk opzicht dan?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Geplaatst:
11 uren geleden, Alex1970 zei:

In welk opzicht dan?

Ja dat vroeg ik mij ook af. Ik heb er even snel naar gekeken en een tabelletje gezien met prijzen vóór, na en vergeleken met KPN.

Ze geven er nu ook Wifi garantie bij whatever it takes? Dat is in principe een verbetering.

Geplaatst: (aangepast)

Ik snap eigenlijk niet wat een satellietkijker bij Ziggo doet, want dan heb je genoeg aan internet only.

Mijn ervaring was dat je bij Ziggo er altijd de prijs van inclusief TV voor moet neerleggen.

aangepast door Zunigkyk
Geplaatst: (aangepast)
1 uur geleden, Zunigkyk zei:

Ik snap eigenlijk niet wat een satellietkijker bij Ziggo doet, want dan heb je genoeg aan internet only.

Nou ik wel hoor, Ziggo heeft een veel beter aanbod qua zenders dan Canal Digitaal kan bieden en ook in betere kwaliteit.  Zolang ze hun zenders leveren op een manier die ik met mijn linux box (eigen apparatuur) kan zien hebben ze voor mij meerwaarde. 

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Geplaatst:
19 minuten geleden, Codx zei:

Zolang ze hun zenders leveren op een manier die ik met mijn linux box (eigen apparatuur) kan zien hebben ze voor mij meerwaarde.

En zonder gezeik met SID limits

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:
22 uren geleden, Alex1970 zei:

In welk opzicht dan?

Lagere upload en downloadsnelheden tov het duurste abonnement. Maar verder weet ik het ook niet. Ik volg de situatie bij Ziggo totaal niet. 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Geplaatst:
Op 4-3-2025 om 20:29, Mimisiku zei:

Ik spreek nu even geheel persoonlijk…. Voor mij wordt er überhaupt niks nuttigs meer uitgezonden. Mede door mijn leeftijd heb ik alles wel gezien (ooit zonder reclame). Wat ik toen leuk vond is inmiddels tot in den treure herhaald zodat ook dát alleen maar iritatie oplevert. Ziggo en consorten mogen van mij de prijs opdrijven tot ze erbij neervallen, ben allang geen lid meer… Zelfs ook geen nieuws meer. Toch allemaal ellende..

Heeft omroep MAX niks voor je?

Oké, het is oud in een nieuw jasje, geef ik toe.

Ik kijk zelf nog nauwelijks aandachtig naar programma's, het is net een aquarium waar ook nog geluid uit komt.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

Geplaatst:
7 uren geleden, Zunigkyk zei:

Mijn ervaring was dat je bij Ziggo er altijd de prijs van inclusief TV voor moet neerleggen.

Je kan internet only nemen, de zenders die FTA nog via DVB-C doorgegeven worden krijg je in deels mindere kwaliteit erbij.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...