Ga naar inhoud


DM 800 se ro 1 ca no found


tokkio

Aanbevolen berichten

Ik heb een DM 800se origineel met simkaart AP8, en door een verkeerde image te plaatsen kreeg ik een Ca no found,ik krijg verbinding met de USB en de mini usb naar de service aansluiting,en naar Dreamup V1.3.3.9 en com 3, ik krijg ook bijna direct de groene balk en de melding van Hptt dan Flach en verder kom ik niet dit ;

14:38:35 box type: DM800SE
14:39:38 Calculating checksum...

is alles wat ik te zien krijg, verder kom ik niet, is er een oplossing voor dit probleem?

You tube heeft er een filmtje van , maar ik krijg dat ok niet ,als ik bij "flach" een image onderaan inzet krijg ik gewoon openen, en dan  zou de flach b beginnen denk ik maar ik kan wel heel lang wachten, er gebeurd niets.

https://www.youtube.com/watch?v=-j8fmt-v1Sg

 

Dreambox 800 Se multytenne qatro,hotbird,astra 1,2,3.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja, langskomen in Haarlem 😀... Of de box opsturen. Is nog wel op te lossen. Ik heb de noodzakelijke kabels en software... Die Checksum test faalt omdat niet iedere USB hub de noodzakelijke CTS/DSR signalen niet (goed) verwerkt worden..

 

Anderszins kun je gaan kijken naar een andere ontvanger. Alles is nu sneller met veel meer geheugen dan die oude krat...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor  uw antwoord, maar na telkens opnieuw te proberen, ,heb ik via extra de bad sectors opgeruimd, en dan use netwerk uitgeschakeld en ja hoor , bingo, zie maar......dus opgelost, ik heb er een origineel dreambox image opgezet, en als ik dat opende moest ik alles nog configureren, internet, lanverbing ook het ip adres, maar het is gelukt en de DM 800se hd speelt terug.

IMG-20240726-162234.jpg

Dreambox 800 Se multytenne qatro,hotbird,astra 1,2,3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens aan... Opgelost

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...