Denia Geplaatst: 4 uren geleden Delen Geplaatst: 4 uren geleden Goedemiddag, Ik ben nieuw op het forum. Al meer dan 30 jaar een huisje in Denia. We zijn nu al een week bezig om de Nederlandse zenders te ontvangen met onze Amiko HD 8265 met onze Canal digital smartcard. De volgende stappen heb ik doorgelopen: Fabrieks reset Kabelscan op de Amiko Smartcard geactiveerd via Canal digital Canal digital gebeld alles ok Schotel vanochtend laten uitrichten Er is meer dan voldoende signaal BVN en de meeste Duitse zenders doen het maar bij Ned 1,2,3 RTL en de andere betaalde zenders krijg ik de melding Gecodeerd kanaal. Wie weet raadt? veel dank! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 4 uren geleden Moderator Delen Geplaatst: 4 uren geleden 1 minuut geleden, Denia zei: meer dan voldoende signaal BVN en de meeste Duitse zenders doen het maar bij Ned 1,2,3 RTL en de andere betaalde zenders krijg ik de melding Gecodeerd kanaal. Welkom, De door jouw genoemde zenders zitten op de Astra 1 satelliet op 19 graden oost. De Nederlandse zenders zitten op de Astra 3 satelliet op 23,5 graden oost. Zit er een dubbele kop op je schotel en kan je wel de Astra 3 satelliet ontvangen? Is het Canaldigitaal info kanaal wel zichtbaar op Astra 3, dat kanaal is vrij te ontvangen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Denia Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Delen Geplaatst: 3 uren geleden Beste Cees, Dank voor je snelle reactie! Er zit een dubbele LNB op onze schotel en hij staat op de Astra 3 het signaal is zeer goed. Heet het Canal Digital Info kanaal ook zo? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Denia Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Delen Geplaatst: 3 uren geleden Het infokanaal is ook goed te ontvangen…. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 3 uren geleden Moderator Delen Geplaatst: 3 uren geleden Wel, in dat geval zal je softcam niet geinstalleerd of gestart zijn. Om de kaart te kunnen lezen heeft je ontvanger een stukje software nodig, een z.g.n. softcam. Oscam is zo een programma. Om welke Amiko ontvanger gaat het? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
recol Geplaatst: 2 uren geleden Delen Geplaatst: 2 uren geleden 27 minuten geleden, ceesv zei: Wel, in dat geval zal je softcam niet geinstalleerd of gestart zijn. Om de kaart te kunnen lezen heeft je ontvanger een stukje software nodig, een z.g.n. softcam. Oscam is zo een programma. Om welke Amiko ontvanger gaat het? Amiko HD 8265 heb je een losse smartcard? deze misschien er anders om insteken of heb je een CI module? zoja welke? de zwarte gaan niet meer werken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Delen Geplaatst: 2 uren geleden Lees dit eens door. Heeft de ontvanger al gewerkt of is dit een nieuwe installatie voor Canaldigitaal? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Denia Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Delen Geplaatst: 1 uur geleden We hebben de ontvanger vorig jaar nieuw gekocht in NL en toen 3 weken in Denia gebruikt. Nu na een jaar weer terug nog steeds geen beeld na een week proberen 😎. We hebben een losse smartcard van Canal digital die we met de chip naar boven en beneden hebben geprobeerd. Je ziet hem ook in het menu van de Amiko. De Amiko 8265 is geleverd geheel plug en play. Waar zou ik kunnen zien of de juiste software aanwezig is in de ontvanger? Heb ook de link doorgenomen maar ben er niet veel verder mee gekomen. Veel dank weer! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
el renegade Geplaatst: 1 uur geleden Delen Geplaatst: 1 uur geleden In het menu waarschijnlijk bij voorwaardelijke toegang of conditional accès moet je de kaart zien zitten soms onder de naam mediaguard. Zo niet de chip van de kaart vochtig maken, over je kleren wrijven en weer terug er in steken. Bij dat soort ontvangers ziet ie de kaart soms niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 1 uur geleden Moderator Delen Geplaatst: 1 uur geleden 43 minuten geleden, Denia zei: Nu na een jaar weer terug nog steeds geen beeld na een week proberen 😎. Wel, je hebt ontvangst van het info kanaal, het probleem zit dus in het decoderen. Of je kaart moet gereactiveerd worden, iets wat je via internet zelf kan doen. Is een kaart een jaar niet gebruikt zal hij zeker opnieuw gereactiveerd moeten worden. Of je kaart zit niet goed in de ontvanger, iets wat je in het menu kunt controleren. Of je ontvanger heeft niet de juiste software, kijk in het menu welke versie software op je ontvanger is geïnstalleerd en vergelijk die met je link in het andere onderwerp. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen