Zakaria Geplaatst: 31 juli Geplaatst: 31 juli Hoi, een tijdje geleden had ik ziggo op tvheadend I.c.m. oscam werkende gekregen, toen gebruikte ik de door ziggo verstrekte epg (via dvb-c) maar ik had het probleem dat series als films gezien werden en dat dus mijn dvr en kodi er weinig mee kon. Nu wil ik binnenkort weer mijn tvh server opzetten en vroeg ik me af of dit een probleem is dat meer mensen ervaren
Tonskidutch Geplaatst: 3 augustus Geplaatst: 3 augustus Ja eigenlijk begrijpt niemand, drie dagen, tot nog toe wat je eigenlijk gaat opzetten, en ook hoe het voorheen heeft gefunctioneerd. The Crying Cowboys Aaron Rux
DIGIWIEW Geplaatst: 7 augustus Geplaatst: 7 augustus we wachten af wie weet op de uitgebreide uitleg nog Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
Tonskidutch Geplaatst: 20 augustus Geplaatst: 20 augustus Overigens ZIGGO EPG is al 'n week of drie voor meerdere zenders compleet een half uur foutief. The Crying Cowboys Aaron Rux
Moderator ceesv Geplaatst: 20 augustus Moderator Geplaatst: 20 augustus Bij mij niet. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 20 augustus Geplaatst: 20 augustus uh? misschien kijk ik teveel comedy central en Njam en ESPN baseball rondom de namiddag maar die zijn allemaal behoorlijk verkeerd mbt aanvangstijden The Crying Cowboys Aaron Rux
Tonskidutch Geplaatst: 25 september Geplaatst: 25 september 25-09-2024 Naast de EPG op diverse zenders van de commerciëlen Comedy Central, Veronica, History HD, Discovery klopt ook de ondertiteling van geen kant. Niet dat ik ondertitels nodig heb, maar het valt wel op ook omdat je die ondertitels niet kan uitschakelen. The Crying Cowboys Aaron Rux
Tonskidutch Geplaatst: 26 september Geplaatst: 26 september Ondanks officiële klacht bij Ziggo nog steeds hetzelfde probleem, tijd van aanvang en ondertitels FOUT. The Crying Cowboys Aaron Rux
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen