Ga naar inhoud


CD config 2


Aanbevolen berichten

Ik ben bezig geweest om een Vu uno 4k se met CD werkend te krijgen op VTI image.

Eerst geprobeerd met Cccam omdat dit nu ook werkt op mijn vu solo2. Ik krijg dit niet werkend. Geen idee waar het verschil in zit. 

 

Daarna met oscam en oscam butler. Dit werkt. Al valt het me wel op dat als je FCC aanzet dat sommige zenders laat of niet opengaan. Met FCC uit is het weer stabiel.

 

Daarnaast OpenATV geprobeerd. Dit lukt me niet om dit werkend te krijgen omdat ik er geen oscambutler op krijg. Wel jammer omdat deze image mijn voorkeur heeft 

 

Ook Openpli geprobeerd. Oscam erop zetten, zonder enige configuratie en het werkt. Al ging ook hier niet alles open. Waarschijnlijk door FCC denk ik nu.

 

Zijn er nog mogelijkheden om oscam werkend te krijgen in OpenATV?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Kopieer de settings uit je Vti / butler configuratie en zet die in je oscam in je andere image.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En een aantal zenders werken niet meer in Seca mode. DreamWorks, Mezzo, ducktv, een deel van het 'roze genre'. Ondanks of je daar een abo op hebt.. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
34 minuten geleden, Cooter2 zei:

Al valt het me wel op dat als je FCC aanzet dat sommige zenders laat of niet opengaan. Met FCC uit is het weer stabiel.

Met FCC worden de kanalen rond je gekozen zender al "klaargezet" in de imaginaire tuners en gedecodeerd.

Hierdoor worden er meerdere zenders tegelijk gedecodeerd en gaat je kaart over de limiet.

Op den duur gaat de kaart zelfs in de strafmode.

FCC werkt prima met FTA zenders, maar niet met Canaldigitaal zenders.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Mimisiku zei:

En een aantal zenders werken niet meer in Seca mode. DreamWorks, Mezzo, ducktv, een deel van het 'roze genre'. Ondanks of je daar een abo op hebt.. 

Dat was me van die zenders nog niet opgevallen.

 

Is er nog een reden waarom Cccam niet werkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

cccam was voor mips boxen en er is wel een versie voor arm maar twijfelachtig of die goed werkt. Die seca's zijn uitgeschakeld een tijd geleden en sommige enkel via streaming te zien of met de shitmodule

 

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...