Hendeson Geplaatst: 14 augustus Auteur Geplaatst: 14 augustus Ik heb iemand gevonden die in elektra uitgestudeerd is , zie hem volgende week maandag hij heeft lange tijd bij een energie bedrijf gewerkt als controleur krachtstroom zodra ik meer weet kom ik hierop terug
JoeC Geplaatst: 14 augustus Geplaatst: 14 augustus 6 uren geleden, Hendeson zei: Ik heb iemand gevonden die in elektra uitgestudeerd is Hmmm, da's knap!
Hendeson Geplaatst: 15 augustus Auteur Geplaatst: 15 augustus 15 uren geleden, JoeC zei: Hmmm, da's knap! De beste man is met pensioen daarom uit gestudeerd Knap hë 😂😂
JoeC Geplaatst: 15 augustus Geplaatst: 15 augustus 4 uren geleden, Hendeson zei: De beste man is met pensioen daarom uit gestudeerd Knap hë 😂😂 Er zijn er veel die pas na hun pensioen echt beginnen te leren.
Moderator ceesv Geplaatst: 15 augustus Moderator Geplaatst: 15 augustus En met elektriciteit/elektronica ben je nooit uitgestudeerd. Maar die ringkern trafo is geen hogere wiskunde, je kan eenvoudig controleren of die wikkelsluiting heeft. Maar ik gok op een hoge inschakelstroom die je automaat laat trippen. In dat geval een automaat met C karakteristiek gebruiken of een slowstart relais. toepassen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 1 september Geplaatst: 1 september Het is een autotransformator. Die heeft geen secundaire wikkeling. De inschakelstroom is niet anders dan bij een normale trafo met E en I blikken. Haal de aarde eraf en probeer het nog eens. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
trust Geplaatst: 4 september Geplaatst: 4 september Op 1-9-2024 om 08:29, Drs. IJzerbout zei: Het is een autotransformator. Die heeft geen secundaire wikkeling. De inschakelstroom is niet anders dan bij een normale trafo met E en I blikken. Haal de aarde eraf en probeer het nog eens. Dit lijken me toch 2 wikkelingen Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Drs. IJzerbout Geplaatst: 4 september Geplaatst: 4 september Dit staat op het label: En is eigenlijk voor een verhuistrafo normaal. Scheiding van het net is dan niet belangrijk. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
jeevanhoof Geplaatst: 4 september Geplaatst: 4 september Is dus geen scheidingstrafo. Op de uitgang mag dan wel 110V staan, er is echter nog steeds verbinding met het net. Je kan dus nog steeds een flinke schok van het net krijgen. Mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Drs. IJzerbout Geplaatst: 4 september Geplaatst: 4 september Die opdonder kan je ook van een scheidingstrafo krijgen. 😂😂 Maar ik begrijp wat je bedoelt. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen