Tonskidutch Geplaatst: 9 augustus Geplaatst: 9 augustus Hoi, gisteren plaats ik een lasagne schotel in de oven en hij wil verdomme niet starten als ik de functie knop temperatuur op 200 instel en de andere functie knop draai naar hete lucht @ uiteindelijk een paar keer de knoppen weer op uit en nogmaals geprobeerd... bij de vierde maal gaat de oven en het licht aan. na de gaartijd uitgezet maar nu zie ik hedenochtend dat de klok weer compleet fout staat... 4:11 op timer (terwijl ik dat gisteren niet ingesteld heb) en het is 9:30 Een Beco FSM89301GXS Is dat één bekende fout, ik heb liever geen storing die brand veroorzaakt? Coles Corner Richard Hawley
Hendeson Geplaatst: 10 augustus Geplaatst: 10 augustus Is de naam niet BEKO , misschien in de haast verkeerd ingesteld om te verwarmen 1
Tonskidutch Geplaatst: 11 augustus Auteur Geplaatst: 11 augustus Ach ik had gisteren mijn bril niet op... Het is inderdaad BEKO. Coles Corner Richard Hawley
Tonskidutch Geplaatst: 11 augustus Auteur Geplaatst: 11 augustus Nou is dat toeval of niet? Mijn nieuwe beneden buurman is elektrotechnisch installateur geweest. Toen ik hem voorheen sprak en dat te weten kwam vroeg ik hem of ik nu een groot probleem heb. Wegens brandgevaarlijke storingen van zo'n toestel. Hij komt gelijk met zijn schroevendraaier setje mee naar de keuken en opent de perilex stekker. JA roept ie, en dat waren professionals die je dat geïnstalleerd hebben destijds? Los contact van een van de aders bij het vastschroef dingetje in die stekker Dan controleer ik nu ook nog even de kabels die het toestel ingaan. Zegt de nieuwe buur en JA hoor ook een losse schroef. Dat had ik niet verwacht, goddomme. Eerst klopt die Coax aansluiting voor mijn Ziggo niet en nu blijkt ook dat het prutswerk was betreffende de nieuwe inductie aansluiting... { 485€ uit de offerte voor coax en meterkast uitbreiding + 160€ toen het internet nog steeds wegviel dezelfde dag en ze moesten terugkomen. } Dank aan mijn buurman van beneden. Gratis Coles Corner Richard Hawley
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen